|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola,
Què he de fer per omplir el boiler d'aigua? Com puc saber si esta ple? Em sembla que per omplir-lo he de fer sortir aigua calenta per l'aixeta, però no ho se segur i com que tampoc se veure si esta ple, no m'atreveixo a engegar-lo. Quins són els passos a seguir per utilitzar el boiler? Moltes gràcies! Salutacions
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo mai he fet res per omplir-lo. Diria que s'omple sól.
Quan vull aigua obro l'aixeta i si està el selector al seu lloc i ha passat una estona surt aigua calenta...res més. :mrgreen: Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Em sembla que per omplir-lo he de fer sortir aigua calenta per l'aixeta, però no ho se segur i com que tampoc se veure si esta ple, no m'atreveixo a engegar-lo.
Quand omples el diposit d'aigua es va omplin el de l'aigua calenta y conforme la vas gastan es va reomplin. Si hi aigua al diposit de l'aigua general tambe n'hi aura al de la calenta |
|
|
Jeume, el boiler sompla sol, el que si recomanen es obri les axetes per treure el aire,
Una abraçada |
|
|
Quan vulguis fer sevir el boliler has de conectar la bomba a la centraleta electrònica que dispsosa la auto.
Segons tinc entes es carrega d' aigua sempre que es conecta la bomba, però avegades es pot descarregar , a nosaltres ens ha pasat. Ho hem sabut perque la boma ha fet molt soroll a l' hora de obrir una aixeta i surt molt aire per ella. Aleshores has de tancar ràpidament per no danyar la bomba. Això pasa si fa molt de fred per prevenir que es congeli el aigua de dins del bolier o quan es queda el habitacle sense bateria per la raó que sigui. Aleshores has de deixar correr el aigua i deixar que surti tot el aire que ha agafat. Crec que ho he explicat bé però els que hi entenen més ja t' ho aclariran millor que jo :mrgreen: mªJosé :mrgreen: |
|
|
Obre la aixeta en posició de aigua calenta fins que surti sense aire y res mes, si surt sense aire vol dir que esta plena, tanca y toca a espera que se escalfi, al volta’n de 20 minuts per escalfar-se.
Per que surti aire no afecta a la bomba, lo mes important es que el dipòsit si que tingui aigua per que no treballi de buit la bomba. Si el boiler esta completament sec trigarà uns 2 o 3 minuts per omplir-se, pensa que son 15 litres al ritme de la teva bomba. Jo el buido cada cap de setmana, no me agrada el aigua estancada de una setmana per l’altra, jo bec del dipòsit. Salutacions. |
|
|
Hola Jaume i família,veig que comencen a sortir els primers dubtes i preguntes,et prometo que no serà l'ultima doncs nosaltres al principi ens sonava tot a xino.Ara amb el temps no som uns experts ,pero a base d'anar llegint d'altres fils i l'experiencia estem mé stranquils.
No he tingut mai cap problema amb el boiler,sempre he sentit que es buida sol en determinades situacions,pero de segur que també s'omple sol doncs jo no m'he n'he asseventat mai. Com va anar la primera sortida??????segur que bé.Quina sensacio teniu???com us ha quedat el cos?????bon regust????una mica acollonidos???....ja ens ho explicareu. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Moltes gracies a tots per les vostres respostes. La propera sortida provarem el boiler.
La primera i unica sortida amb l'AC a anat molt be. Ens a agradat molt. Al principi és una conducció diferent, anavem amb bastanta por per les mides i l'alçada, però, despres t'acostumes i quan vaig pujar al cotxe busquava la palanca del fre de ma a l'esquerra. Ja tenim ganes de tornar a sortir. Salutacions
|
|
|
Pensa a treure la tapa...¡¡¡¡
|
|
|
Al camprar l'AC em van dir que si geleba tenia de buidar el boiler. Hi ha una palanca que s'apreta i ho buida. Es evident que s'omple sol, i que evitar-ho caldrà tenir la bomba d'aigua apagada.
AC.
|
|