• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

CAMPISMA A L´HIVERN fa 20 anys 1 setmana #1993

Avui m´han ofert per anar a la primavera d´aqui hivern als Alps, per ana fer el Mont- Blanc de 4.810 mts,desde Chamonix, pel que m´han comentat que l´ihivern anirem a dormir amb tenda al cim de l´Aneto i altres cims, espero poder gaudir del campisma a l`hivern a 3.404 mts
d´alçada.

Per desgracia al dir-me aixó, m´han comunicat la mort en accidente de muntanya del que era un cumpany del nostre fill.
Margarida i Jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: CAMPISMA A L´HIVERN fa 20 anys 1 setmana #1998

Jordi.Sento molt la mort del company del vostre fill.Se que no hi ha paraules per al consol.La muntanya es gran i sagrada i es cobra el seu preu,pero ens ha donat a tanta gent moments tan magics.He perdut per desgracia amics a la muntanya,potser per aixo a voltes n'estic una mica allunyat,pero no deixo d'admirar el seus cims.
M'alegra pensar que anireu al Mont-Blanc.jo l'he vist d'aprop,pero la Carme no tenia un nivell bó de muntanya per acaronar el seu estol de neu i es preferible tenir molt de seny per anar cap a un 4000 llarg.
Espero que feu el cim i que desde allí llenceu un crit ben fort que arribi a tots aquells que malauradament han perdut la vida seguint somnis,camins i rutes.
Salutacions molt especials desde Navarcles.(t'envio un privat)
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

COMPANYS DE MUNTANYA fa 20 anys 1 setmana #2011

Sento molt que també hagis perdut companys de muntanya, jo per desgràcia en porto set.
Aquest company que ha marxat, segur que es deu haber retrovat amb el nostre fill i que des de a on siguin gaudiran per sempre dels paisatges que tant estimaven.

Margarida i Jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: CAMPISMA A L´HIVERN fa 20 anys 1 setmana #2028

Carreras Sento molt tot això, un altre vida que es porta la muntanya. Però jo sempre penso que si un per desgracia pot morir a la feina, o a la carretera, o d´un infart.......perque no es pot morir fent una cosa que agradi, com es fer muntanya???.
Tinc amics que han fet moltes vegades em Mont.Blanc i diuen que es inexplicable. Espero que et preparis força ( encara que ja ho estas), i que disfrutis a cada moment del viatge. I que ensenyis moltes moltes fotos.
Una abraçada
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

Re: CAMPISMA A L´HIVERN fa 20 anys 1 setmana #2034

Ninfa.
La fotografía també és una gran passió que compartim la meva dona i jo.
Quan sortim, sigui a fer muntanya o turisme, portem una bona màquina cada un i entre nosaltres fem concursos per a veure qui és qui ha fet la foto més bonica.
En tenim varies que ens les han passat per TV3, a l´espai del temps, les dues últimes, una tirada per la meva dona i l´altra tirada per mi, una la van passar al migdía i l´altre a la nit i el comentari dels dos cops va ser, que hi ha gent que se la juguen per a treure bones instantanees.
Efectivament tenien raó, ja que era un temporal anunciat i el vam anar a buscar espresament i amb cops de vent de 140 kms. per hora per les cornises de la muntanya ens teníem que desplaçar estirats per terra, més de dues hores, pero el resultat de les fotografies va ser boníssim, perquè amb les mils que en rebem a l´espai del temps, que t´en passis dues de teves és perque els hi deurien impresionar una mica.
Una vegada en Toni Nadal, metereóleg de TV3 em va fer molta il.lusió quan va dir que passarien unes quantes fotografíes i quan havía acabat de cop va dir i aquesta magnifica postal i era una fotografía meva de la Vall d´Aran.

Re: CAMPISMA A L´HIVERN fa 20 anys 1 setmana #2040

Esperem que molt aviat possis algunes fotos teves a la galería.
Crec que dilluns estarà ja configurada per poder-la utilitzar.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

FOTOGRAFIES fa 20 anys 1 setmana #2049

Ens tindrà que ajudar explicant-nos com es poden introduir , amb molt de gust i amb el seu permís ens agradarà molt de posar-n´hi.

Aprofitem l´ocasió, per a comentar-li que estem encantats de participar en aquest fòrum.

Jordi i Margarida

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12