• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Busco càmping fa 18 anys 8 mesos #19941

:roll: Hola a tothom! coneixeu algun càmping a la costa de Girona on poder deixar la caravana muntada la temporada d'hivern, per anar-hi els caps de setmana i que estigui bé de preu?. Ara la tenim a Roses per 20 euros però el càmping en qüestió és limitadet... :8} Em podeu ajudar?
Petonets!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Busco càmping fa 18 anys 8 mesos #19944

Hola xuxu,

Benvingut/uda al fòrum.

Jo l'altre dia vaig estar visitant el càmping VellEmpordà de Garriguella (queda a l'interior, a 15 kms de Figueres) i sé que tenen tot l'any obert.
Jo no sé com de limitadet es el que esteu ara, però aquest tampoc es que tinguin molts serveis oberts ara a l'hivern, el justos i necessaris per passar el cap de setmana.
En questió de preus, val més que hi truquis.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12