• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20009

Molt bones,
Mirant en altres foros, trobo una "polémica". Es veu que un tipus d'autocaravanistes, estàn en contra dels que anem amb cv. sobretot alhora d'utilitzar les arees per AC.
Jo no he entrat mai en una àrea d'aquestes, peró encara no entenc perqué una cv. no hi pot entrar, al cap i a la fí salvant les diferències motrius, els elements d'acampada són similars no?
Vull pensar que la majoría que teniu AC no penseu igual que un petit grup de "classistes", tampoc vull enemistarme amb ningú, peró jo crec que els campistes, RESPECTANT LES NORMES, tots cerquem el mateix, independentment de l'element d'acampada que tením.
Que passa, no podem conviure?
Perdoneu pel rotllo, peró ja vaig dir un día que cada cop trobo gent menys solidària, i em fa molta ràbia.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20012

Hola Masi,

jo, com molts dels que pertanyem a aquest fòrum, també considero que les àrees haurien de poder-se utilitzar per tots els campistes. És més, personalment crec que el nom s'hauria de canviar per "Àrees de Turisme Itinerant" o similar, tal com proposen alguns grups campistes.

De ben segur, que quan estigui de viatge i necessito fer nit i tinc aprop una àrea, l'aprofitaré.

Atentament,

Bitxitos

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20015

Hola Masi,no crec que facis el pressec,tan sols tens la teva opinio.Jo estic d'acord amb que hi haguin arees per a tots els que siguin itinerants.El que passa es que el que no volen a les arees es que les prenguis com a campament base que es el que jo feia amb caravana(en un camping).Observava la zona i mirava el perimetre i en un punt central fixavem el camp base.D'alli feiem sortides i tornavem sempre al mateix lloc.Si tu agafes i circules cada dia caviant de lloc i al aparcament de l'area et deixen tenir el cotxe més la caravana i caps dintre de la zona ,tant es un auto com una caravana almenys per a mi.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20016

Hola companys,

Jo no em veig capacitat per definir el que és ser un bon campista, segur que hi ha gent millor capacitada per fer-ho i que ho sap millor que jo, però hi han coses que les tinc molt clares, per mí tots els campistes som iguals, independenment de l'element d'acampada que utilitzem.

Es cert que alguns usuaris d'Ac's, son contraris i gens partidaris a que les Cv's puguin utiltzar aquests espais, justificant que ja hi han càmpings per aquests usos i que son vehicles per estar "acampats", però sempre acabo amb la mateixa conclusió, que de campistes en tenen ben poc per no dir gens. També es cert que alguns usuaris de Cv's els podríem posar en aquest sac, tot s'ha de dir.

Alguna vegada he pensat que si les àreas son de titularitat privada, el propietari sí que podría al·legar que les cv's no són benvingudes pel motiu que sigui (tot i no estar-hi d'acord), però si són d'us públic i no es desenganxa el conjunt per passar una nit de camí a una destinació, no ho entenc.

Espero que amb això no haguem destapat la caixa dels trons, es una cosa que crec que vé de molt lluny i pel meu parer, encara trigarem temps a que tots ens poguem "entendre", només falta una mica de voluntat i respecte per part de tots plegats.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20017

Aixó del càmping ho faig jo, peró de totes formes, a mí tampoc em passaría pel cap fer una estada de vàries nits en una àrea. I més quan llegeixes que tampoc són molt segures que diem.
Jo el que em refereixo, com pot haver-hi gent que descrimina tant pel sol fet de que ells tenen AC i el altres no.
Sort que també veig que hi ha gent com cal, sense importar "de quina classe ets"

Jo en un futur no descarto passar-me a les ACS, peró mai pensaré el que fa aquest grup, PER SORT REDUÏT.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20021

...El que passa es que el que no volen a les arees es que les prenguis com a campament base...

Hi ha àrees en ciutats o voltants on està limitat el temps d'estada a tres o quatre dies, donant-te la possibilitat així de visitar-la amb comoditat. Si una AC pot estar-s'hi aquest temps, per què jo no puc deixar-hi la meva CV per visitar la ciutat? De fet, no és diferent al que estiguin fent els ocupants de les ACs.

L'única diferencia que puc veure és que jo tindré la possibilitat d'anar fins al centre amb el meu cotxe. Però si tinc bona comunicació des de l'àrea amb transport públic el cotxe es queda fent companyia a la CV.

Per tant, si respectem les normes de l'àrea i les de convivència, no crec que tinguem d'estar limitats només a poder fer nit a les àrees.

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20024

Sempre hem pensat que no s'hauria de fer cap tipus de discriminació en funció del vehicle de campisme itinerant que utilitzem: camper, AC, CV, etc...

Si una caravana és autònoma o no, i vol fer ruta, no se li hauria d'impedir que pugués parar en una d'aquestes anomenades "arees de camping car".

Es com si una A.C. se li impedís anar de camping, tampoc seria just.

D'embrutar i de ser incívics, tots ho podem ser, tant els que tenim autocaravana com els que teniu caravanes, tot depen de les persones i no de l'element d'acampada que portem.

De tota manera moltes vegades tots plegats no ens donem compte de que estem en el mateix "barco", AIXO ES UNA LLUITA COMPARTIDA, sense fer diferències, i això, insisteixo, molts autocaravanistes i molts caravanistes ens tirem la cavalleria pel damunt sense adonar-nos que ens UNEIX LA MATEIXA AFICIÓ.

Fins que no ho veiem així, sempre hi hauran discrepàncies, en aquest i en altres forums.

Una abraçada.

Arizona.

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20025

Aixó del càmping ho faig jo, peró de totes formes, a mí tampoc em passaría pel cap fer una estada de vàries nits en una àrea. I més quan llegeixes que tampoc són molt segures que diem.
Jo el que em refereixo, com pot haver-hi gent que descrimina tant pel sol fet de que ells tenen AC i el altres no. Sort que també veig que hi ha gent com cal, sense importar "de quina classe ets"

Jo en un futur no descarto passar-me a les ACS, peró mai pensaré el que fa aquest grup, PER SORT REDUÏT.

Estic totalment d´acord amb el comentaris que feu. Masi pensa que la majoria de gent que ara tenen AC, abans viatjaven amb caravana.

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20044

hola! jo tota la vida havia anat amb tenda i des del mes d'abril m'he pasat a la AC. Per mi, sempre que es respectin les normes, endavant amb AC o CV, donat que el millor ès que tots puguem aprofitar les poques facilitats que tenim a l'abast.
AC.

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20054

Jo el que em refereixo, com pot haver-hi gent que descrimina tant pel sol fet de que ells tenen AC i el altres no. Sort que també veig que hi ha gent com cal, sense importar "de quina classe ets"

Estic totalment d´acord amb el comentaris que feu. Masi pensa que la majoria de gent que ara tenen AC, abans viatjaven amb caravana.

Potser per això que encara ho entenc menys, es allò que diuen, que cap frare se'n recorda de quan era escolà.
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20061

uff, quin tema, a tots el foros al final sempre s'embolica i acaba malament :evil:
i tot plegat per qué? no anem tots a disfrutar de l'element d'acampada que tinguem en cada moment? jo he anat de tenda tenint caravana i ara que hem passat a l'auto no m'he quedat la caravana per motius econòmics, que si no també l'agafaria de tant en tant... Jo crec que si no molestem, si tenin educació i respecte pels demés, si només ocupem l'espai d'un element, si no ocupem un espai més temps del necessari tenint en compte si està ple o no, quin problema hi ha per compartir una àrea? Aixó de les "classes" no és algo del passat??? :mrgreen:

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20063

Nosaltres algun cop amb la nostra CV hem parat a dormir amb ACs i mai ens han dit res. Al contrari, vam parar a dormir al parquing de Mont Sanit Michel, no hi habia gaire lloc i com que amb el cotxe i la CV ocupavem molt espai, una AC francesa va sortir del seu lloc, que era més llarg, per tal que nosaltres hi puguessim caber millor.
A la "dune de Pyla" també vam dormir a la zona reservada per AC i cap problema.
Tambe a les arees d'autopista franceses cap problema.
Mai hem desengatxat del cotxe i evidentment, no tiravem cap tipus de liquid a terra. Sempre ha sigut una nit mentre estavem de ruta.
Salutacions

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20072

Us puc dir amb el cor a la mà, que mai i insisteixo mai, hem donat importancia si uns tenien un ellement o un altre.
Nosaltres a Montblanc no varem coneixer a la Merce i en Xevi de una caravana, o la Eva i el David de una auto, per posar un exemple.
Nosaltres varem conèixer a la Mercè i en Xevi i la Eva i en David.
Jo no tinc amistats per el que tenen o com viatgen , sinó per com SON.
M' importa un gran pepino el element que tingui la gent, al igual que m' importa un gran pepino en que trevallen o on viuen,perque el que realment m' importa son ells ,no quatre llaunes ni quatre totxanes. Jo no vaig a kdds per els elements que hi han aparcadets dins les parceles sinó per la gent que hi viatja dins ells.
Les opinions de la gent que no conec ,perdoneu que ho digui aixi ,però no mi poso pedres en el fetge...., les que verdaderament m'importen ,m' alegren o em fan mal son les de la gent que conec i apressío.
Aquest tema tant repetitiu en molts foros em dona la sensació de pati de escola. Jo tinc una pilota X.. eliiiis eliiiis i tu nooo eliiis eliiiis.... o al reves..
Sembla que hi hagi gent que remeti les seves propies fustracions sobre les caravanes o autocaravanes com si no hi hagues res mes important en el mon , perdent el poc temps que tenen intentant confrontar sempre enlloc de buscar solucions.

Mª José :mrgreen:

Re: ESTIC FENT EL "PRESSEC"??? fa 13 anys 2 mesos #20078

Estic totalment d'acord amb vosaltres... si nomes es de passada que mes dona una cosa que una altra.
Carles, es veritat, cap escola s'enrecorda de quan era frare.
I si vaig amb la meva canadenca, però no clavo les piquetes, hi podré passar la nit ?

Salut a tots i que la sang no arribi al riu

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.