• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 2 mesos #20489

hola,
M'agradaria la vostra opinió per assegurar la autocaravana , ja que tinc problemes per poder assegurar-la. No a totes les companyes les asseguren.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 2 mesos #20492

Santi:

Quan nosaltres vam assegurar la nostra, hi havia tres corredors especialitzats en assegurar autocaravanes.
    Correduría Vicente Velasco (on la tenim nosaltres, és corredor d'Allianz)
    Broker Segur (també és corredor d'Allianz)
    Zalba-Caldú

Quan ens la vam fer, a Velasco teníem descompte per què aleshores erem membres de la Paca, i ells i Broker van ser els únics que ens van fer arribar el condicionat abans de signar (Zalba Caldú deia que l'enviava una vegada haguéssim signat !!!)

No hem tingut problemes, i no et puc dir com responen, per sort no els hem necessitat.

Aquí tens un llistat amb més companyies i corredors http://www.irdecampings.com/seguros.htm

Mira si trobes opinions d'algú que hagi necessitat utilitzar l'assegurança, mentre no l'utilitzem mai no tenim problemes.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 2 mesos #20506

Pagant, Santi, sant pere ...
no n'has de tenir cap probleme.
els problemes venen quan les necesites.
Nosaltres la tenim amb Broker i, la veritat sigui dita, cap problema.
Als 3 mesos d'estrenar l'asegurança vam haver de canviar el vidre del davant. Al poc temps va haver de venir la grua, ... no engegava.
Cap problema fins ara.
La companyia és Allianz i també vam obtenir el millor dels preus.
Salutacions i qualsevol dubte, ja saps...
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 2 mesos #20516

Nosltres la vam fer amb Zalba, el tracte molt bo, s´en van encarregar d´enviar-nos tots el papers al concesionari per agilitzar els tràmits ja que tan la matricula verda con la blanca van ser els dies que sortiem.
De moment bé.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 2 mesos #20528

Hola nosaltres la tenim assegurada a Allianz, mitjançant Broker Segur.
No et puc dir com funcionan doncs vam recollir l'autoravana el dissabte, pero el tracte amb Jorge (la persona de contacte) a sigut molt correcte.
Amb ells em optingut el millor dels preus.

Salutacions
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 2 mesos #20539

Nosaltres despres de mirar i remirar companyies(no totes n'aseguren)en van quedar dues i zalba calduc es la que ens va recomenar el concessionari en aquells moments i allí ens hem quedat.Gràcies a Deu no l'hem necesitat mai.Ara diuen que el Racc també n'asegura,pero ho desconec.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 2 mesos #20547

Dons jo la vaig assegurar através d'una correduría de Terrassa , es diu Agustí Valls (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.), tel 937885962 la va assegurar per Allianz.
Hem va explicar de la forma que fan les assegurances mes barates, algunes correduries, les asseguren com furgonetes amb algusn accesoris per aixó surten mes barates, en cas d'accidente ja es un altre cosa.
A mi em va costar la meva Challenguer pel seu preu real 47000 E mes 3000 d'accesoris, amb una franquicia de 600 euracos.....662 euros
Es igual que hem cobraria zalba Caldú ademès fem pais,, i si haig de reclamar, en contes d'anarme a Zaragoza o Madrid , nomes tinc d'anar a Terrassa.

Jaume Huertas

Re: Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 2 mesos #20554

Si ets del RACC tenen molt bones ofertes i com sempre el servei del RACC es inmillorable.

Re: Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 2 mesos #20555

El problema de les assegurances per autocaravana el tenim quan volem assegurar "contingut", com si es tractés d'una vivenda.

A diferència de les caravanes, no hi ha cap asseguradora que cubreixi els estris que portem a dins, en cas de robatori. Per descomptat, ni ordinadors portatils, ni dvd ni res de res.

Consideren que una autocaravana, com que passa la nit al carrer quan anem de viatge, té un risc més elevat de robatori que per exemple una caravana si s'està a un camping.

Tot això per desgràcia ho conec per experiència per un parell de robatoris, ho tinc assegurat a la FIATC, i per tota la resta, les coses típiques de qualsevol vehicle: vidres, etc...) cap problema.

Re: Assegurança de l'autocavana fa 13 anys 1 mes #20672

Santi, gràcies per obrir aquest fil per que jo estic en aquesta etapa de cercar assegurança.

Jaume, ídem., he trucat a Valls Assegurances de Terrassa i el preu que m’han donat per la meva futura AC és aprox. el que tu comentes (Allianz 535€, tot risc, accessoris i franquícia de 600€) tenint present la bonificació heretada de la pòlissa del cotxe familiar.

És competitiu?

Aprofito per fer teràpia de grup, quan costa que passin els dies per que ens lliurin la AC...

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.