• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20490

Ei, companys foreros demà mireu el programa de tinc una pregunta per vosté de milà, a les 22:00 hores dia 20/11/07.
possiblement si us fitxeu 8O sortirà una persona que coneixeu molt de les quedades.
ja em contareu, si la veieu.

una abraçada Holaaaaa ahplau

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20493

Estarem al cas.A veure si algu li pregunta sobre les arees que no tenim a Catalunya????? :mrgreen: :mrgreen: .
Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20499

Doneu-me una pista que jo soc nou...

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20502

A quin canal?

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20505

Qui deu ser? Es home o dona?
A veure si foteu una mica de canya, i arriban les àrees per AC i per caravanes abans de que l'AVE arribi a França.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20507

Una dona i a la primera.

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20511

Aquesta noia es un crak, la primera setmana amb AC i ja va a la tele amb el Montilla a veure que aconsegueix pel col·lectiu. dance dance dance

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20517

Ja podria dir: " ¿Puedo saludar? Saludo a mi ...... i sobretot a tots els usuaris de TOCÀMPING. :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20558

Molt bona pregunta Mari, i malament la resposta, perquè ha semblat com si estigués en campaña electoral.

Molt ben fet Mari :D

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20559

EIIIIIIIIII que ha preguntat la Mari??,es que no ho he vist a casa meva son de Vent del pla.
Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20561

Doncs uns altres que també t'hem vist :D
Ha demanat que ens manca per semblar als Finlandesos en el sistema educatiu.
Ai Montilla, Montilla....... d'això en diuen nadar i guardar la roba martell

Per cert Mari, estaves molt guapa :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20563

tinc una dona que val un imperi que us ha semblat ?
d'aqui a uns mesos assesora del president o presidenta de la generalitat por que no.
icona_onada brindem

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20564

ahplau ahplau ahplau

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20567

Estimado público: " me llena de satisfaccion...." :mrgreen: :mrgreen:

Bromes a part. Gràcies.
M'ho vaig passar d'allò mes be.
ningú sabiem si participarien o no,
Tenia moltes coses a preguntar i nomes 40 segons de "gloria"
Vaig optar per la pregunta que vaig creure mes important.
No em vaig oblidar del nostre "colectiu" i al final del programa vam poder parlar un altre cop amb ell, i li vaig parlar de les nostres mancaces, de les arees, etc.. tot i que no soc experta en el tema, vaig dir.li el que se de escoltar-vos durant molt de temps. Tinc el compromis del president que s'ho mirarà.....

allò és un muntatge "impressionant"
no m'extranya que TVE tingui cada any deficit, " que derroche"ara, ens ho vem passar genial.
:D

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20588

Et farem forera universal si d'aquí el Montilla es torna un autocaravanista :mrgreen: :mrgreen: .
Ara en serio te que ser una molt bona experiencia.Ens n'alegrem molt per tu,no tothom te l'ocasió de fer-li una pregunta al "Presi".
Una abraçada.
Salutacions.

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20590

Molt bè Mari. S´ha de veure quina capacitat tenen els polítics per parlar i parlar sense dir res en concret i sense respondre directament a les preguntes.
Ens ha queda´t clar que aquí fa menys fred que a Finlandia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20592

Ostres! Jo et vaig veure però no havia llegit el foro i no sabia que eres companya!

Va estar molt bé, però jo vaig trobar que ell se'n sortia per la tangent moltes vegades i amb això del sistema educatiu hi ha tant per discutir que no ho haguessiu acabat ni que t'haguessin donat tot el programa per preguntar, oi?

Enhorabona per la experiència!

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20600

Avui si ho heu vist ha sortit un estudi sobre el sistema educatiu a casa nostra,el pitjor d'Europa,quina pena.De fet també som els que menys recursos i dediquem,però no patiu tenim uns avions F-7 que fan tremolar al més gran dels nostres enemics.
Una abraçada.
Salutacions.

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20601

Que no els passi res a les nostres pobres criatures. Vaja futur els espera, amb competència que parlarà xinès, català, castellà i anglès com si res i la experiència de conèixer varies cultures, què serà dels nostres pobres nadius de la terra?

Hi ha tant a dir................

Re: DEMA TOTHOM A VEURE TINC UNA PREGUNTA PER VOSTE fa 13 anys 2 mesos #20605

Aquí us deixo l'enllaç.
www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idiom...amp;idseccio_PK=1021

Una abraçada.
Salutacions.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

anioliver en 2 dies (27.01), Sabaterra en 4 dies (29.01), city490 en 5 dies (30.01), Damia i Carme en 9 dies (03.02), mire en 9 dies (03.02), BIGMYCH en 11 dies (05.02), clara en 11 dies (05.02), DAN en 12 dies (06.02), nouespai en 12 dies (06.02), raboga en 23 dies (17.02)

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.