|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest cap de setmana vam estar a Andorra i al matí teníem tots els vidres de la cabina congelats però per dins. Tanta fred fa a la cabina? Dormim amb la calefacció posada i tot i el biruji que passa per allà no pensàvem que fos tan fred. A part sempre tenim el problema que a la capuchina s'hi està calentó però a baix fa més fresqueta i és dificil lligar la temperatura a gust per tothom. Com ho feu?
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Poses les toldilles isotérmiques exteriors?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs no, només tenim les interiors i són les que posem. Em pots explicar això de les toldilles isotèrmiques exteriors?
|
|
|
Marta tu tens las toldilles isotémicas???
Las as comprat a HOMER ????? |
|
|
jjaaja.... Vicens... jo no en tinc per la homer...Em sembla que per les integrals les han de fer a mida i surten per un ull de la cara. Però m´ho estic rumiant ja que per cap d´any ens anema Riaño...als monts de lleó i allí fa un fred que pela... En Pere no vol... però ja veurem....
Alexixenia, son aquestes fundes platejades que es posen a l´exterior. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
|
|
|
ostres !!! veig que aquestes son interiors.... també et serviran.
|
|
|
|
|
|
Les de la foto que són interiors són les que porto, el que no sabia és que n'hi haguéssin per l'exterior també.
|
|
|
No pasa nada por que se congelen... de hecho, a nosotros ya nos ha ocurrido unas cuantas veces. Si al día siguiente subes un poco la calefa y quitas la cortinas que separan la cabina de la célula, en 10 minutos se descongelan. |
|