• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #20916

O.K. rebuts, estem en contacte ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #20926

Des de la distància i amb tot el respecte, crec que això de que la carta porti el membret de la UCC i la signatura de la presidenta, "per donar-li una mica de pes", hauria de ser una decissió personal de la Mari.
Potser, no tots el autocaravanistes i caravanistes, no se senten representats o no volen ser representats per la UCC o qualsevol altre associació o federació.
Crec que es pot dir a l'escrit, que dintre del col.lectiu n'hi han algunes associacions que estan treballant el tema, però la gran majoria del col.lectiu son particulars i no pertanyen a cap club campista. Per tant, no crec que sigui necessari cap membret ni cap signatura, que no sigui de la persona que presenta l'escrit.

Perquè si s'ha de posar un membret d'una associació, pot ser, s'hauria de posar el nom i cognoms, i els DNI de tots els autocaravanistes i de tot el caravanistes perquè així tots poguessim estar representats a l'escrit i d'aquesta manera "poder donar-li més pes encara".

Que vagi be Mari.

PD: Tot això amb el màxim respecte per les associaons i la tasca que realitzen.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #20927

No us preocupeu per lo del membret de l'UCC, ara ja seria massa tard ahir encara es podra haber conseguit.

Bona Sort.

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #20928

A mi no em preocupava, nomès donava la meva opinió, com ho fa qualsevol altre.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #20930

Desde el primer moment he pensat en oferir.me perque crec que és una bona oportunitat, (tot i saber que no la solució) Tant de bo!
però el dret "al pataleo" no ens ho treu ningú.
Evidenment nomes represento a un cole.lectiu el qual, per casualitat jo tinc aquesta oportunitat de fer.nos notar una mica ,però com l'hagues pogut tocar a qualsevol altre.
No se quin caracter tindrà la recepció ni l'oportunitat que tindré de parlar amb ell, si és com a mínim com va ser el pica pica que ens vam fer despres del programa crec que no hi haurà problemes per fer.li cinc cèntims i entregar.li la carta .
De totes maneres també la portaré al registre per que quedi constància. al mateix Palau hi ha un, no se si serà obert (anem a les 6 de la tarda) si no, la registrarem a un altre registre, no patiu.
Aquesta carta no és a títol personal, imagino que al ser jo qui l'entrego tindré que signar-la i posar les meves dades, no tinc cap problema, però ha de quedar clar que som moltisims els interesats i jo nomes
"l' embaixadora" de la carta, torno a dir, per casualitat.
No te cap mèrit, estic segura que qualsevol faria el mateix i segur que millor.
Tal i com va dir el Lince crec que millor seria adreçar una carta al Molt Honorable i l'altre al Excm. Síndic de Greuges, lince aquesta vegada si tinc els formats ;-)
Tal i com s'ha dit i si em permeteu que escolli, prefereixo no parlar en nom de cap organització, ja que jo no les represento a elles, no per res, crec que fan una labor molt bona, però no les coneixo ni em coneixen a mi de res.

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #20935

Molta sort Mari,crec que ets una representant molt digna i t'envio molts d'anims i la veritat perque no dir-ho em fas una mica de sana enveja de ser portadora d'un simple missatge del que pensem majoritariament tots els campistes al president de la generalitat.Tant de bo serveixi per quelcom.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #20967

Moltes gracies Mari per ocupar-te del tema.

Molta sort

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21021

Com ha anat Mari? Ha valgut la pena?

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21022

eso, ¿como fue todo?

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21032

Bona nit, just acabem d'arribar ara mateix.
Tot a anat molt be. Erem molts els que voliem parlar amb ell, despres d' esperar una mica, he pogut parlar amb ell, on l'he fet cinc cèntim, com per exemple el tema de les senyals de prohibició a diferentes viles que ja tots coneixeu. Li he entregat la carta (quan he acabat em sentia com els del "caiga quien caiga" quan al final li donen les ulleres al rei o qualsevol famos)m'ha dit que no tenia cap problema en agafar-la
M'ha dit que ell també ha fet molts anys càmping!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8O
i que li agraden molt les autocaravanes. Que evidenmet coneix el nostre col.lectiu i li consta que cada vegada som mes.
Quan hem acabat una pila de periodistes m'han fet una entrevista sobre el tema, no se de quin diari eren, em sembla que demà els compraré tots :mrgreen:
I fins aquí el meu granet de sorra, d'aquesta gran muntanya que es la nostra reivindicació i el nostre dret. No se si servirà d'alguna cosa, Tant de bo!
però per petit que sigui el pas que es doni, valdrà la pena.
El camí es fa al caminar......
Mari i Santi

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21035

Molt bé Mari, pel que comentas ha anat bé. Enhorabona a tots dos i ja aniràs explicant com ha sigut tot.

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21036

Felicitacions.

A veure si serveix per que dongui una empitxada als politics que estem en contacte.

Salutacions

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21041

....un pas molt petit per l'home i molt gran per la humanitat.Més o menys o deien quan varem arribar a la lluna el primer cop.
Tu Mari has fet el pas ara cal veure si aquests anys de camping del president li porten records bons d'aquest col.lectiu que tant vol i que es poc escoltat.
Moltisimes gràcies per aquest gest que t'honora com a persona i com a companya de batalles.Per cert,ja l'heu estrenada???,sortiu aquest s dies de Desembre??? explica't que amb tota la historia de la carta no ens has dit res.Je,je,je.
Una abraçada i recorts al Santi i les nenes.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21046

Doncs si l'hem estrenada Jepi. Vam anar el passat cap de setmana a l'Empordà, vam estar a Peratallada i vam dormir al far de Sant Sebastià a Llafranc, encara estem al.lucinant de les vistes que vam poder gaudir:Al dia seguent vam anar a l'estartit.

I per al pont volem anar a Rocamadur i els pobles del seu voltant, s' aceptem cosells..... :mrgreen: voslatres heu estat? cap cosa destacar de les molts que em consta que hi ha, que no podem perdrens?

Una abraçada i gràcies pels ànims

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21047

Hola Mari ¡¡¡
En primer lloc vui felicitar-te per tota la feina feta ahplau
No se si el que acabas d'estrenar és CV ó AC, peró de nou FELICITATS.

Si voleu visitar Rocamadur no os perdeu:
- Saint-Cirq-Lapodie penjat d'un penyasegat sobre el Lot.
- Cahors i el Pont Valentre
- Goufre de Padirac per navegar pel seu llac a més de 100 m. sota terra
- Sarlat , plena de carrers estrets i palaus renaxantistes. És la capital del "foi" i els "confits".
- Cingle i castell de Montfort
- La Roque-Gageac sobre el riu Dordogne
- Castell de Milandes amb bonics jardins i espectacles de falcons i altres aus
- Beynac-et-Cazenac
- Castell de Castelnaut que acull en Museu de la Guerra Medieval
- Montpazier, població construida al voltant d'una plaça central utilitzada com espai pùblic
- Les Eyzies-de-Tayac, capital de la prehistoria a la confuencia del Vérère i el Beaune
- La Roque-St-Cristophe, acantilat troglodita habitat des de fa mes de 55000 anys.

Aquesta regió es plena de càmpings i d'àreas per AC.

BONES VACANCES ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21048

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21049

Moltes gràcies Neus, depres de legir-te parlant tant de França tenia el presendiment que series la primera en aconsellar-me.
Anem amb auto
Moltes gràcies guapísima .
Petons per tu i el Ramon (company d'aniversari)

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21052

www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idiom...amp;idseccio_PK=1008
aquest no es van enterar gaire del que els hi vaig explicar.....

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21053

Enhorabona Mari.

Vaja, vaja, ja no sé quin diari comprar perque m'informin:

Segons els de l'Avui ara a l'autocaravana hauré d'estar en pilotes !!! Ara resulta que la meva forma de fer turisme és "naturista". Manda huevos!!!,

Pobre Mari, ara que té l'autocaravana resulta que és "caravanista". Els periodistes del Periodico haurien d'anar a treballar al tomate.

Re: LA UNIÓ FA LA FORÇA fa 13 anys 1 mes #21054

Molt bè Mari per les gestions realitzades. A veure si poc a poc s´aconsegueix que el tema de l´autocaravanisme es vegi com un tipus de turisme mès , com a un turisme de qualitat i els ajuntaments apostin per nosaltres.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Aniversaris

anioliver en 2 dies (27.01), Sabaterra en 4 dies (29.01), city490 en 5 dies (30.01), Damia i Carme en 9 dies (03.02), mire en 9 dies (03.02), BIGMYCH en 11 dies (05.02), clara en 11 dies (05.02), DAN en 12 dies (06.02), nouespai en 12 dies (06.02), raboga en 23 dies (17.02)

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.