|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Acabo de trobar-me aquest enllaç molt semblant al nostre
www.tot-camping.com/campings.htm No te mala pinta, sobre tot l´apartat referent a les rutes. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
És un concesionari de caravanes i autocaravanes que hi ha a Alpicat, un poble a 7 ó 8 quilometres de Lleida.
Salutacions
|
|
|
Gracias, Marta, si que te bona pinta.
Jaume, aquets de Lleida, mira que ensabeuuuuuuu :mrgreen: |
|
|
Hola a tots,
Si voleu cercar si un domini de internet està ocupat o lliure, hi ha diferents empreses que t’ho faciliten, us poso un hipervincle shop.arsys.es/search.php on veureu per exemple que hi ha amb “www.totcamping” , hi ha un .com que també es de Lleida. Salutacions [/img] Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Aquest web www.totcamping.com, es un concesionari de Dethleffs i Adria, que tinc just devant mateix de casa, des d'el balcó veig totes les Acs i Caravanes que te.
Darrerament sembla que es dedica molt al lloger d'Acs tot i que ven tot tipus de material pel camping. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Com bé saben els més antics, no tenim res a veure amb ells.
Per error un dia vaig posar el .com al navegador i em vaig donar un ensurt en veure un altre pàgina... Casualitats. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|