• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 13 anys 1 mes #21444

perfeta esta carta a Olga Ferrer, ¿ que hacemos, un copiar pegar y la enviamos todos, o una colectiva y firmamos ?

Conseguir un area es dificil, todos sabemos a como esta el "kilo" de metro cuadrado en Sitges, pero que se permita estacionar como cualquier otro vehiculo es algo que hay que defender, para mi este tema es mas serio que lo de la pernocta, ¿el siguiente paso que sera? ¿prohibir circular?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Que se puede hacer en estos casos fa 13 anys 1 mes #21470

Gracias por vuestros comentarios. Creo que son respuestas concretas a una forma de pensar de diferentes estamentos. Evidentemente desde el gremio de hostelería defienden la postura de los camping, bastaría enviar la carta del Gremi d'Hostelaria y la contestación a cada restaurante de Sitges, y desde el ayuntamiento se produce una situación paradójica, por un lado quieren mantener la fama de ciudad acogedora sin percatarse que están discriminando a los usuarios de autocaravanas.

Estas cartas probablemente no obtengan esultados prácticos, pero sirven para que tengan la conciencia de que no somos tontos e introducimos un factor de reflexión intentando activar algún recurso de inteligencia que no haya sido machacado por la poltrona.

Sin embargo estas protestas no sirven absolutamente de nada, los cabreos en los foros se quedan en un pataleo inútil si no se acompañan de acciones concretas. Esa es una experiencia acumulada.

En mi opinión, hay algunas vías en los gobiernos autonómicos que pueden tener efectos concretos. Sin descartar un recurso contencioso administrativo que cree jurisprudencia si somos capaces de reunir 4 mil euros y la paciencia de unos tres o cuatro años para ir contra el ayuntamiento mas débil aquel cuyas ordenanzas sean mas recurribles. Podemos intentar otras vías simultáneamente:

Obtener un dictamen de los servicios jurídicos de la CCAA de tráfico sobre la interpretación de las competencias de los ayuntamientos en materia de Ordenanzas Municipales, puede ser dificil de obtener y habría que buscar complicidades tanto entre los políticos como en la administración autonómica.

Está visto que la DGT es reacia a dictaminar sobre la legalidad de las prohibiciones de estacionamiento de autocaravanas, pero las CCAA tienen departamentos autónomos de tráfico que podrían estudiar un dictamen y una recomendación a través de la Federación de Municipios. Es una posibilidad que requiere trabajo y coordinación.

En Euskadi no tenemos un problema generalizado y salvo un ayuntamiento, Arrigorriaga, intrascendente desde el punto de vista de destino y en el interior y que está tratado por la vía del Ararteko, no existe el problema en otros municipios costeros. Actuamos a nivel de municipios para paliar los problemas puntuales que van surgiendo como en Lekeitio, Galdakao, Getaria, Zumaia, Hondarribia, etc. Pero no tenemos Ordenanzas Municipales prohibitorias.

Disculpad que me inmiscuya en los temas de una CCAA diferente a la mía, lo hago con afán de ayudar y porque no conozco otras vías para hacerlo, si molesto a alguien le ruego que acepte mis disculpas, de la misma forma estoy a disposición en mi teléfono o en mi correo para tratar estos temas en privado.

Por cierto, webmaster, creo que te pasé mis teléfonos, ¿lo has recibido?

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 13 anys 1 mes #21482

Arsenio,nada de molestar al contrario siempre es buena toda la información que se pueda tener,y aun mejor de otras comunidades donde se està trabajando en el tema.
Muchisimas gracias por tu colaboración.
Una abrazo.
Saludos.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Gestiones de Arsenio fa 13 anys 1 mes #21483

Arsenio,
Coincido plenamente con Jepi
Gracias por tus gestiones
Saludos

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 13 anys 1 mes #21496

Muchas gracias Arsenio.

Un abraço

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 13 anys 1 mes #21497

Arsenio, siempre es un placer leer tus exposiciones correctas, precisas, y educadas, sea en el foro que sea.
Me alegra que compartas tu dilatada experiencia también en este foro.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 13 anys 1 mes #21505

La verdad Arsenio es que cuando leo un escrito tuyo siempre acabo aprendiendo algo nuevo, y de este último he aprendido algo muy concreto.
Está visto que el estar informado sobre un tema junto la educación, la tolerancia y la empatía hacen las cosas más simples :mrgreen:
Muchisimas gracias por tus aportaciones en los foros.

Mª José

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 13 anys 1 mes #21606

El contacte de Sitges , m`ha comunicat que l'enviament masiu de mails a l'ajuntament els hi a fet mal peró no el reconeixen.
L'han comicat que aquest tema li donaran una solució després de festes ens convocaran de nou per comunicar-lo.
Mentres tant , sels estan fen noves propostes d'ubicacions.
Ja us tindrem al corrent.

Salutacions.

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 13 anys 1 mes #21609

A veure Jaume si al tornar de les festes a Sitges ens han passat els Reis.Ni ells s'imaginen el moviment que generaria un area d'autos en aquesta població.Anims.No està tot perdut.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 13 anys 1 mes #21632

I si els que no heu enviat cap carta us animeu ?
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 13 anys 1 mes #21645

OK
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 12 anys 11 mesos #22743

Hola a tots,
Ahir vaig enviar els emails a l'ajuntament de Sitges i als altres estaments i avui he rebut la mateixa resposta que els altres de l'ajuntament de Sitges:

Benvolgut senyor Vergés,

En primer lloc agrair-li que s’hagi posat en contacte amb nosaltres per fer-nos arribar els seus suggeriments i les seves opinions.

Sitges es caracteritza per ser una vila acollidora i oberta, on conviuen diferents cultures, col·lectius, etc... i on tothom és ben rebut. Per això, prenem nota de la seva petició, petició que estudiarem per tal de buscar una solució el més satisfactòria possible.

Cordialment,

Olga Juan Ferrer
Servei d'Atenció Ciutadana
Àrea de Govern i Ciutadania
AJUNTAMENT DE SITGES

Instrucció 08/V-74 fa 12 anys 11 mesos #23773

Hola a tots,

Arrel de la normativa publicada per la DGT, m’he pres la llibertat de reobrir aquest fil i he enviat un e-mail a: 'Aj. Sitges' = Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. per que siguin coneixedors de la mateixa i veure si realitzen algun canvi al respecte...

El text que els hi he enviat:

Benvolguda Srta. Olga,

Em torno a posar en contacte amb vostè en relació al tema que li vaig mencionar en el meu anterior correu, ara, i arrel de la normativa publicada per la DGT (Instrucció 08/V-74), veig més clar que la prohibició de circulació i aparcament de Autocaravanes dins del municipi de Sitges, és totalment incorrecte i fora de lloc.

Li prego es mirin en concret el capítol 3 que fa menció a Parada y Estacionamiento i molt concretament el punt 3.1 Vías urbanas i veurà a més que en el apartat 2, diu: En ningún caso podrán las ordenanzas municipales oponerse, alterar, desvirtuar o inducir a confusión con los preceptos de este reglamento.

Els hi prego apliquin aquesta normativa que els hi annexo en un fitxer i treguin les senyals de prohibició de circulació i aparcament de Autocaravanes del municipi de Sitges.

Resto de la seva resposta
Cordialment

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 12 anys 11 mesos #23774

Molt be, a veure si els hi serveix per cumplir una mica la normativa.
Enhorabona per la teva iniciativa

Re: A Sitges tampoc ens deixen anar fa 12 anys 11 mesos #23775

con tu permiso he hecho un copiar y pegar y tambien lo he enviado, creo que esto hay que "comerlo" caliente y no dejar pasar tiempo.

Correu enviat al Aj. Sitges fa 12 anys 11 mesos #23855

Hola a tots,

Ahir vaig enviar un e-mail a: 'Aj. Sitges' = Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , ho veureu en un post anterior. Avui i aprofitant com diu Tonio que hi ha que ‘menjar-lo calent’, he tornat a enviar un altre e-mail per reforçar l’anterior i que siguin conscients de que no són una vila acollidora i oberta com van dir en el seu moment.

Espero que serveixi al menys per que algú del ajuntament que no sabia res, que ara ho sàpiga i per tant no alegin ignorància....

El text que els hi he enviat:

Benvolguda Srta Olga,

Ahir li vaig enviar un correu relacionat amb la normativa publicada per la DGT (Instrucció 08/V-74), evidentment té i tindrà molt a dir respecte a les prohibicions de circulació i estacionament que alguns ajuntaments com el de Sitges han aplicat sense cap fonament. I que ara, i arrel de la citada normativa, torna a estar a debat.

Per aquest motiu, em complau enviar-li un comunicat/aclariment que la Federación Española de Asociación de Autocaravanas, ha publicat en la seva web (veure: www.feaa.es/Documentos/Comunicado_FEAA_Instruccion_DGT.pdf ) amb l’objectiu de que aquest col•lectiu pugui entendre (si és que n’hi hagués alguna dubte) del que aquesta normativa diu.

Una vegada més, li demano que llegeixin aquest document i en concret el que fa relació a les ordenances municipals ja que explica clarament que:

Las autocaravanas pueden, por tanto, efectuar las maniobras de parada y estacionamiento en las mismas condiciones y con las mismas limitaciones que cualquier otro vehículo.

Resto de les seves noticies
Cordialment

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.