Benvingut,
Convidat/da
|
|
Avui fa anys el nostre Santi 42 de res!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :D
Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! l'ha tocat treballar, però segur que de tant en tant li fa una ullada al foro. :D |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Per molts anys Santi,que el puguis passar ,quan acabis de treballar, amb la gent que més estimes i amb el regalet que us heu fet(auto) :mrgreen: .
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Moltes Felicitats!!!!
pastisGlobus happy birthday pastis brindem
Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
pastis bufaespelmess happy birthday happy birthday
Que pases un féliz día, en compañia de los tuyos. Un abrazo. |
|
![]() ![]() bufaespelmess Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Moltes Felicitats!!!!
icona_onada icona_onada Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Moltes Felicitats happy birthday happy birthday happy birthday |
|
Moltes Felicitats Santi pastis bufaespelmess brindem happy birthday
|
|
EI, QUINA SORPRESA,
Molt agraïts m'ha fet molta il·lussió la vostra felicitació, no m'ho esperava la veritat ha estat de tots els regals que m'han fet un dels que més m'ha agradat. Ja tinc ganes de tornar a sortir amb el meu gran regal d'aniversari la nostra AC i espero que de seguida poguem cel·lebrar no nomès el meu aniversari sinó també: l'auto nostra la del IGNI, la del TAULAI i per que no que el monti s'hagui llegit la carta que li van donar el divendres i que faci de Catalunya zona de autoacaravanistes i caravanistes. :mrgreen: Per cert que us va semblar l'ambaixadora que tenim, si es descuida el monti li demana fins i tot places a primera linea de platja pels campistes i per fer turisme naturista amb nosaltres, es a dir crec que en pilota picada. va ser una experiència molt emocionat, penseu que quan li va donar , Mari la carta de seguida els tafaners dels periodistes van desplegar les seves urpes per saber que li havia donat. m'ho vaig passar molt molt bé. Esperem haver ajudat a les persones que tant i tant estan lluitant per que el nostre colectiu sigui reconegut com el que són viatgers "ECOLOGISTES." moltes gràcies a tots, petons :D |
|
Per molts anys Santi, que en facis molts i nosaltres ho veiem. pastis
|
|
Per molts anys, amb una miqueta de retard, però com diuen "tots els sants tenen vuitena"
![]() I posats a demanar, i si a més del Montilla, la Mari no ens fa d'ambaixadora amb el Bustos ?? :mrgreen: Si necessita fer una "mani" d'autos a Sabadell per reivindicar encara que només sigui un parquing, aquí ja en trobarà una bona pila :mrgreen: |
|
Per molts anys Santi bufaespelmess pastis brindem
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Encara que sigui en retard... Moltes felicitats!!!! :mrgreen:
|
|
Diuen que "nunca es tarde".
Moltes felicitats Santi. happy birthday |
|
Per molts anys, desitjem que passis un bon dia en companyia dels teus pastis