• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Un altre de nou fa 20 anys 1 setmana #2109

Una salutacio a tothom del forum, us he conegut per un post del Conrad en el forum de Campingsalon, crec que es molt bo tenir un forum en català i que no ens tinguem que sentir a dir coses molt fortes.
em dic Jordi i soc de Sabadell faig camping de fa molts anys i tinc una caravane petita de 375 metres, la meva il-lusio crec que seria teneir una ac, pero ja veurem mes endevant ara estic en el proces d´ emanciparme del meu fill ja que no vol vindre amb nosaltres i ara quedem la meva esposa i jo. Be espero esser ben rebut aqui, fins aviat.
Jordi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Un altre de nou fa 20 anys 1 setmana #2110

Hola Jordigarde
Benvingut a aquest forum, salutacions desde Sant andreu de la Barca.
Ja veus que aqui som tots veins, estem molt a prop uns dels altres.
Una abraçada
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

Re: Un altre de nou fa 20 anys 1 setmana #2112

Benvingut desde Sant Andreu de la barca

Re: Un altre de nou fa 20 anys 1 setmana #2114

Jo també fa poc que estic aqui, la persona que em va di que entrés en aquet fòrum en va dir que m´hi trobaria molt bé.
Crec que es va quedar una micar curt, doncs m hí trobo excelentment bé.
jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: Un altre de nou fa 20 anys 1 setmana #2116

Benvingut company.Estas a casa teva.esperem que la teva experiencia ens ajudi als mes novells i que tu si mai necesites quelcom tambe et poguem ajudar a solventar-ho.
Desde el Bages més concretament desde Navarcles t'enviem una cordial salutació. Benvingut.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Un altre de nou fa 20 anys 6 dies #2142

Gracies companys, salut.

Re: Un altre de nou fa 20 anys 6 dies #2149

Benvingut jordigarde, desde Castelldefels, espero que et trobes agust entre nosaltres.

Re: Un altre de nou fa 20 anys 4 dies #2198

Benvingut, jordigarde, esperem que et trobis a gust amb nosaltres, jo em trobo com a casa....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Un altre de nou fa 20 anys 2 dies #2234

Benvingut !!
Salutacions

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12