|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algú de vosaltres utilitza el firewall Norton i pot entrar sense problemes al nostre web ?
Alguns usuaris tenen problemes i estem cercant una solució. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Josep Mª.Jo fa un temps utilitzava el Norton i no hem deixava entrar a camping salon(pero no era el Norton).La solucio va ser que a sota d'on posem les adreces web i tenia un bloquejador que s'instala sol quan vaig ficar el google o qualsevol cercador.No li donava importancia fins que un dia cabrejat vaig entrar a dintre d'aquest bloquejador i vaig veure que hi havia una serie de llocs que m'els bloquejava per defecte.Els vaig desbloquejar i desde aleshores que puc entrar a tot arreu.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ho sento, jo faig servir McAffee. Vaig tenir el Panda, però també em donava molts problemes i no deixaven d'entrar-me virus!!!
Una abraçada. Mercè & Cia.
|
|
|
Jo sí, i no hi tinc cap mena de problema |
|
|
Jo també i cap problema
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Jepi, podríes explicar-me on i com vas fer això (pocas entendederas que tiene una). És que jo tinc el Norton i no puc publicar respostes.
|
|
|
A veure Malena.Jo tinc instalat a sota d'on posem les adreces d'internet una linea plena de noms on tinc el cercador Google,un bloquejador d'entrades i sortides,i un seguit d'opcions que es varen instalar quan vaig possar algun programa.Doncs jo aleshores no podia conectar-me a camping salon.Despres de molts intents fallits vaig començar a buscar raons i vaig arribar al bloquejador de paguines del google.Vaig apretar la pestanya i vaig desbloquejar totes les paguines que tenia bloquejades,totes eren extranyes menys la de camping salon que estava allí.
El que jo no se, es si tu tens aquest bloquejador o no, o si el teu firewall et priva algunes paguines. Espero que ho puguis solucionar.(la veritat jo no entenc gaire d'informatica) salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jo el Norton i sensa problemas
Jordi Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Jo tenía el Norton i l'he hagut de treure doncs no podía ni entrar al web i aixó no podía ser...
Tot a estat a partir del canvi de la versió en la web. Quina versió de Norton teniu ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Jepi, Malena,Toni-de-Ros i Carreras:
Si amb el Norton no teniu problemes, quina versió teniu ? Es comprada o prestada ? Quin tipus de windows utilitzeu: 2000, XP ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Jo faig servir Norton 2002 comprat i actualitzat cada any passant per caixa. Probablement a la propera actualització ja em faran baixar el nou programa pel mateix preu o menys del que costa l'actualització.
Faig servir Windows XP i el fòrum el veig amb Firefox. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Jo no la tenia comprada i no em donava cap problema per aquest fòrum. I dic tenia perquè ara l'hem canviat per un de gratuït que sembla ser que és molt millor ja que el Norton dóna més d'un problema: a alguns els molesta per a això i a d'altres per a una altra cosa... Coses de la informàtica!!
|
|
|
Els problemes no els dona el firewall del Norton en sí, sino que alguns altres firewalls no et pertmeten entrar si no estan correctament configurats, per exemple el kerio.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Perdoneu que no dones resposta abans però ara estic en un ordinador amb Norton i pel que veig cap problema.
A reveure |
|
|
Encara que el tema ja fa temps que està obert, faig una petita aportació per si us pot ser d’ajuda.
Val a dir que totes les proteccions quan es disposa d’una connexió a Internet generalment son necessàries i fins i tot efectives. El que pot ser diferent es el hardware que tenim per fer aquesta connexió. Si tenim la connexió amb un mòdem, sigui amb ADSL o amb línea RTC (convencional), es fa mes necessari disposar d’un tallafocs o firewall per protegir el nostre equip, que habitualment sol ser un software instal·lat en el nostre PC. Si la connexió la fem amb un mòdem-router que ens permet entre d’altres coses, connectar varius PC’s, aquest software ja no es tant necessari, ja que actualment aquest mòdem-router porten incorporat un tallafocs o firewalls que permet configurar-lo de manera que la intromissió de connexions no desitjades sigui mes complexa. Aquesta configuració fa referència a la part LAN (red interna) i WAN (red exterior). La forma habitual per controlar la part LAN (Local Area Network) son las IP’s del possibles ordinadors que tenim a casa (red interna 176.26.xx.xx p.e. ) i el ports (puertos) per controlar la WAN (red externa o Wide Area Network). Qualsevol firewall que instal·leu-ho en el vostre PC genera un configuració per omissió que permet la navegació a través del port 80 que el de Internet-HTML, en altres paraules, navegar per internet. Hi ha molts mes ports que permeten fer accions concretes, com ftp a un altre ordinador (transferència de fitxers) etc, i altres ports que segons el programari que volem fer servir requerirà que “obrim” el port en el nostre router per fer una connexió WAN (mula, jocs en xarxa etc). Be, abans de complicar mes el tema i resumin, la configuració de un firewall dels tipus Norton, Sygate, Mcafee etc sols deixar lliure les connexions Internet pel port 80, i si hi ha problemes de connexió pot ser per una adreça (www) especificament bloquejada com es comentava anteriorment o per la configuració inical, ja que hi ha firewalls que no deixen “passar” tràfic fins que no estiguin endegats. Espero que no us hagi embolicat mes Salutacions Enric |
|
|
Warning: your browser doesn't send the HTTP_REFERER header to the website.
This can be caused due to your browser, using a proxy server or your firewall. Please change browser or turn off the use of a proxy or turn off the 'Deny servers to trace web browsing' in your firewall and you shouldn't have problems when sending a POST on this website. Aquest és el missatge que em surt quan intento entrar o enviar algún missatge si no dehabilito el firewall. Ho he probat amb el Norton i windows 2000 prof. i també passa igual amb el kerio amb la configuració de sèrie. En canvi, un cop modificada, el kerio no dona problemes. Potser el Norton tampoc en donaría. El problema està en que si algun usuari nou té aquesta configuració que jo tinc, i no sap que s'ha de modificar, no podrà entrar a totcàmping. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
La configuració del Kerio a l’apartat Web Button i ha l’opció Privacy Button, que bloqueja las cookies de la sesió HTML, per això dona el missatge. No cal desactivar el tallafocs, només desactiva l'opció i te que funcionar.
Apartat Web Button: Privacy button - Cookies: can filter foreign cookies, persistent cookies and session cookies. Servers can be denied to trace web browsing. Private information to be protected can be set and blocked. |
|
|
Fins avui no havia llegit aquest fil i mira que em calia fer-ho, ja que des de casa estan no podia entrar com usuari registrat.
Faig servir el firewall Norton 2003 i fa dos dies vaig probar a desactivar el firewall un cop escrita la codificació per entrar com a registrat, i sorpresa doncs que coi, em va deixar entrar, el vaig tornat a activar i des d'aleshores ja entro com usuari registrat, però per fer alguna aportació tinc que tornar a desactivar el firewall tots els cops. Si em podeu explicar com es fa per mirar la configuració i poder fer els canvis que calguin, us quedaria "casi" eternament agraït. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Be, no se si serà definitiu, però jo faria la prova. Et passo aquest enllaços i mira si trobes el teu cas reflectit , crec que el problema be per aquí . Si no es així diguem-ho
service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/nisintl.nsf/0/32c4896b69...nDocument&seg=hm service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/ent-securityintl.NSF/0/d...057415e?OpenDocument service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/nisintl.nsf/0/79e5e10e6c...nDocument&seg=hm Salutacions Enric |
|
|
Moltes gràcies, aquesta tarda ho probaré i et dic quelcom.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|