|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Us poso en coneixement que les autos noves de la marca FIAT tenen un problema en el motor.
Aquest problema es tracta que la protecció del motor no es lo suficient i l'aigua pot perjudicar als injectors. Jo he anat a FIAT i m'han dit que posarien una pintura antihumitat i greix. Com jo no estic conforme ja que aixó ho cansidero una chapuza he trucat a atenció al client de fiat i he fet una queixa per que vull una protecció del motor com tenen la resta de furgonetes FIAT. M'he tingut que possat una mica borde , ja que aquesta gent si tu no dius res ells ni t'ho diuen. He fet la reclamació i estic a l'espera de resposta de FIAT. Qui estigui en la mateixa situació que busqui el telèfon de FIAT assistència al client i que demani que li solucionen el problema. :evil: :evil: :evil: si localitzo el telèfon el penjare ja que ara no el tinc a mà, a la pagina de campingsalon hi ha més informació sobre el tema. santi |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mira pel foro d'ACPasion que en parlen molt be.
Escriu un email a l'atenció al client de Fiat i demana'ls que et posin la tapa del motor. La teva auto deu estar afectada per varies campanyes. Una d'elles és el tema d'entrada d'aigües al motor. Netejen els inyectors i posen una parafina per tal que no es rovelli, però continua entrant aigüa al motor. En les campanyes no entra la tapa del motor, però si la demanes a Fiat ells donaran instruccions al concesionari per tal que te la posin. Per saber les campanyes que et pertoquin ves, amb el número de bastidor, a un concesionari Fiat i pregunta quines campanyes li toquen. Et queda un any i cinc mesos de garantia i t'ho han de solucionar tot. Tens el motor de 160 CV i no sé si s'adapta la tapa del de 130, però segur que en deu haver una pel teu motor. Jo tinc el motor de 130 CV, vaig anar al concesionari Fiat de Lleida i m'han dit que quan arribin totes les peces i tapes que s'han de posar em trucaràn per que els hi porti l'AC. Vaig enviar un correu a l'atenció al client de Fiat per demanar la tapa del motor. Em van trucar i em van dir que la posarien. L'adreça de correu electronic de Fiat és: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Salutacions
|
|
|
Al Novembre ja hi havia un article que en parlava a la pàgina de inici. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|