• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ATENCIÓ AMB LES AUTOS FIAT fa 13 anys 1 mes #21309

Us poso en coneixement que les autos noves de la marca FIAT tenen un problema en el motor.
Aquest problema es tracta que la protecció del motor no es lo suficient i l'aigua pot perjudicar als injectors.
Jo he anat a FIAT i m'han dit que posarien una pintura antihumitat i greix.
Com jo no estic conforme ja que aixó ho cansidero una chapuza he trucat a atenció al client de fiat i he fet una queixa per que vull una protecció del motor com tenen la resta de furgonetes FIAT.
M'he tingut que possat una mica borde , ja que aquesta gent si tu no dius res ells ni t'ho diuen.
He fet la reclamació i estic a l'espera de resposta de FIAT.

Qui estigui en la mateixa situació que busqui el telèfon de FIAT assistència al client i que demani que li solucionen el problema. :evil: :evil: :evil:

si localitzo el telèfon el penjare ja que ara no el tinc a mà, a la pagina de campingsalon hi ha més informació sobre el tema.

santi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ATENCIÓ AMB LES AUTOS FIAT fa 13 anys 1 mes #21322

Mira pel foro d'ACPasion que en parlen molt be.
Escriu un email a l'atenció al client de Fiat i demana'ls que et posin la tapa del motor.
La teva auto deu estar afectada per varies campanyes. Una d'elles és el tema d'entrada d'aigües al motor. Netejen els inyectors i posen una parafina per tal que no es rovelli, però continua entrant aigüa al motor. En les campanyes no entra la tapa del motor, però si la demanes a Fiat ells donaran instruccions al concesionari per tal que te la posin.
Per saber les campanyes que et pertoquin ves, amb el número de bastidor, a un concesionari Fiat i pregunta quines campanyes li toquen.
Et queda un any i cinc mesos de garantia i t'ho han de solucionar tot.
Tens el motor de 160 CV i no sé si s'adapta la tapa del de 130, però segur que en deu haver una pel teu motor.
Jo tinc el motor de 130 CV, vaig anar al concesionari Fiat de Lleida i m'han dit que quan arribin totes les peces i tapes que s'han de posar em trucaràn per que els hi porti l'AC.
Vaig enviar un correu a l'atenció al client de Fiat per demanar la tapa del motor. Em van trucar i em van dir que la posarien.

L'adreça de correu electronic de Fiat és:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Salutacions

Re: ATENCIÓ AMB LES AUTOS FIAT fa 13 anys 1 mes #21336

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1799
  • Gràcies rebudes: 46

Us poso en coneixement que les autos noves de la marca FIAT tenen un problema en el motor.
Aquest problema es tracta que la protecció del motor no es lo suficient i l'aigua pot perjudicar als injectors.
Jo he anat a FIAT i m'han dit que posarien una pintura antihumitat i greix.
Com jo no estic conforme ja que aixó ho cansidero una chapuza he trucat a atenció al client de fiat i he fet una queixa per que vull una protecció del motor com tenen la resta de furgonetes FIAT.
M'he tingut que possat una mica borde , ja que aquesta gent si tu no dius res ells ni t'ho diuen.
He fet la reclamació i estic a l'espera de resposta de FIAT.

Qui estigui en la mateixa situació que busqui el telèfon de FIAT assistència al client i que demani que li solucionen el problema. :evil: :evil: :evil:

si localitzo el telèfon el penjare ja que ara no el tinc a mà, a la pagina de campingsalon hi ha més informació sobre el tema.

santi

Al Novembre ja hi havia un article que en parlava a la pàgina de inici.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.