|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hem anat a posar un Generador a Area Punto Control i poso aquest fil per poder expresa la meva satisfacció per la profesionalitat d'aquesta gent, a estat una feina molt bona i ben acabada, son molt fin treballan.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Totalment d'acord !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
nosaltres també hem gaudit del seu bon servei.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
ross com es aquest generador? es silenciós? nosaltres voldriem posar un pero ens para la possibilitat que faci massa soroll al dormir en les poblacions.
|
|
|
Ross, totalmet d'acord. Em varen arreclar un cop a la part se sota de la porta i va quedar perfecta. Tan el pare com el fill son molt atents i servicials i al mateix tems professionals. I tambe si anem de part de Totcamping.cat et fan el 10% de descompte sobre la má d'obra.
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Jo avui he anat a recollir un oscurecedor termico per la cabina, i confirmo que son persones molt agradables.
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
A nosaltres també ens van instalar la pletina giratoria del seillent de l'acompanyant de l'anterior AC i molt be.
Per cert quant costa un generador ja instalat??? Salutacions |
|
|
Arizona, silenciós lo que es diu silenciós doncs mes que la majoria ja que es tracta del model TEC 29 de Dometic pero per dormir amb ell posat jo diria que millor no o els veins et poden matar,fa uns 54 db,nosaltres l'hem posat perque hem posat un microones i possiblement a l'estiu posem l'aire condicionat, pero a l'hora de dormir el tens que parar.
El tenim instalat a sota de la AC i ni tan sols es veu per enlloc, no m'esperava que quedes tant polit, segur que si ho haguessin fet els de la Hymer a hores d'ara m'estaria c.g.n. en tot ja que ja he tingut temps en tres semanes de comprovar la poca profesionalitat del servei de Hymer. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
YA TE IRAS DANDO CUENTA POSEER LA MEJOR AUTOCARAVANA NO SIEMPRE VA LIGADO AL MEJOR SERVICIO POSVENTA SON BASTANTE NEFASTOS MI ULTIMO SOBRESALTO LA PUERTA DEL HABITACULO Y NO SE OS OCURRA COMPRAR NINGUN ACCESORIO SON CARISSSSIMOS ESTOI MUY DESCONTENTO
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
|
nosaltre tambè hi hem anat, per reparar l'armari del lavabo. Perfecte millor que nou, hi tambe ens van resoldre el canvi de Bateria. Tenim una elnagh, hi he arribat a la conclusio que al "oficial" nomès anirem per les revisions de garantia, per la resta Aerea Punto. Salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
confirmo tot el que s'ha dit: nosaltres hem instalat un pany de seguretat a la porta de l'habitacle, hem canviat la bomba de l'aigua, ...
Tornarem! cosa que no puc dir d'on vam comprar la AC (M3). Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|