|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs res, moltes felicitats
per aquests 50 anyets!!!!!, que pasis un bon dia d'aniversari amb companyia de tota la gent que estimes i t'estimen.
Records als de casa. Salutacions hola No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
pastis pastis pastis happy birthday ....Per molts anys
|
|
|
Per molts anys Toni .T'ho desitjem de tot cor una família de Navarcles.Esperem que el puguis disfrutar entre els teus i que la feina et deixi temps per un dia .De totes formes ja us deu quedar poc per les vacances,allí ja ho podreu celebrar a l'engros.Et volia dir que ja portaras el cava per la trobada de setembre,pero veig que no esteu apuntats.Et queda pendent pagar el " gasto" o un cremat envoltat de bona gent i bones cançons .
Una abraçada a tota la família . Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Muchas felicidades.... como 50, por lo menos.
Y no se te ocurra quejarte por el cambio de dígito. Te lo mereces: mira que decir que soy de largo como un discurso de Fidel... Y recuerdos a la family happy birthday pastis happy birthday Joaquin & Cia |
|
|
Moltes gracies a tots, de tot cor.
Els 50 son com els 49 pero amb un any mes, i... que es un any? Poca cosa canvia pero aixo si, impressiona!!! Una abraçada! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
No home ,no.Com et pot impressionar quelcom a tu.Si tu ets l'aventurer nº 1 ets l'heroi de l'autocaravanisme i com que a Harrison Ford no l'hi pasen els anys a tu tampoc. :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Espero que passis un feliç día d´anivarsari juntament amb la teva familia, una abraçada Jordi.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Feliç aniversari Toni, que ho pasis molt bé juntament amb la teva família i amics.
|
|
|
Coño Joaquin, felicidades a ti tambien! :D Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Moltes Felicitats Toni, de fet tens tota la raò, tant es 49, com quaranta deu
no es nota res i que aixi sigui durant molts anys mes, en companya de la teva familia De totes maneres benvingut al club dels cinquantons :-)) happy birthday |
|
|
Moltes felicitats Toni.
Que ho celebris de gust. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Una mica tard, però jo també et desitjo molta felicitat, i que tinguis corda per uns altres 50 anys.........
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Gràcies de nou a tots i a totes. Si, els vostres sincers dessitjos es varen fer realitat i va ser un dia molt agradable amb festa sorpresa inclosa al vespre. Tota la casa plena d'amics i familiars!
Repeteixo, moltes gràcies! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Si ho arribem asaber l'omplim una miqueta més,o et fem un pase d'autos per sota a casa tocan el claxón. :mrgreen: :mrgreen:
Ens alegrem molt de que ho pasesis bé Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ve, tard,però arribo, Moltes felicitats Toni, en companyia dels teus, encara ets molt jove, els 50 no son res. Ja arribaràs als meus brindem pastis
|
|
|
Felicitats, Toni. Jo també vaig tard. He estat uns dies sense internet i se m'ha passat!!
|
|
|
muchas felicidades,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
¡¡¡50 años ya!!!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dios mio que vertigo, jajajjajajajajjajaj :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Doncs nosaltres encara arribem més tard. Hem estat un dies per la provincia de Castelló i fa una hora que hem arribat.
MOLTES FELICITATS TONI !!!! Salutacions
|
|