• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21664

14/12/07
Mataró proposa disposar d’un aparcament d’autocaravanes
La proposta de resolució presentada pel PPC, en el Ple del 13 de desembre, per a la construcció d'un aparcament d'autocaravanes, es va aprovar per unanimitat.
El text íntegre de la proposta de resolució és el següent:
"En els últims mesos i emmarcades en el Pla pel Desenvolupament Econòmic i Social s'han dut diverses accions destinades a promocionar la ciutat i fer de Mataró un referent turístic.
En aquest sentit i per intentar atraure el màxim número de visitants possible a la nostra ciutat, el Grup Popular ha presentat diverses iniciatives relacionades no solament amb els atractius paisatgístics que pot oferir Mataró, com ara la platja, sinó proposant la celebració d'esdeveniments relacionats amb el món de l'esport, l'art o l'espectacle.
Seguint amb aquesta línia i tenint en compte el perfil de turisme que desitgem per la ciutat des del nostre Grup Municipal creiem que seria molt positiu la construcció d'un aparcament d'autocaravanes donat que la majoria de gent que té o lloga una autocaravana per estiuejar ho fa en família.
L'aparcament de titularitat pública hauria de disposar de tots els serveis com ara enllumenat, recollida selectiva de residus, un dispositiu de descàrrega de WC químic i plataforma general de descàrregues.
S'hauria de buscar tot treballant conjuntament amb les associacions d'autocaravanes de la ciutat el lloc més adient perquè l'accés fos còmode i en cap cas generés problemes de convivència entre els usuaris de l'aparcament i els veïns.
El preu seria fixat per l' Ajuntament tal i com es fa amb altres preus públics tot oferint una tarifa més econòmica que els aparcaments privats.
Per tot l' exposat, el Grup Municipal del PPC proposa al Ple l'aprovació dels següents
ACORDS
1. El Govern Municipal estudiarà la possibilitat de construir un aparcament per autocaravanes en algun espai habilitat a tal efecte a la ciutat.
2. El projecte de construcció serà tractat conjuntament amb les associacions d'autocaravanes i clubs de càmping existents a la ciutat."

De la mateixa manera que a Sitges ens hem queixat, a Mataró caldria felicitar-los i donar-los una empenta, a base de correus....

Ajuntament: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Regidor del PPC: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21669

Això si que es una bona noticia i es de justicia el que diu el webmestre,cal felicitar a l'ajuntament en ple i especialment en aquest regidor d'aquest consistori.Mataró ja es una ciutat gran i pot crear referent.
Felicitats al municipi,espero que la Merçe i el Xavi la puguin veure neixer i anar-nos informant de com està el tema.La Merçe ja havia enviat alguna carta al seu alcalde.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21671

Webmestre, estic d'acord a les dures i a les madures.

El text que he enviat és el següent:

Bon dia,

A través de mitjans de internet, m’he assabentat de la proposta de resolució presentada per la construcció de un aparcament de Autocaravanes. Com autocaravanista, i coneixedor doncs de la importància de aquesta iniciatives, els hi vull donar les meves felicitacions ja que de ben segur aportarà riquesa turística a aquesta població.

Facin extensiva aquesta felicitació a tot el ajuntament

Salutacions cordials

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21672

Es una gran noticia, ara mateix els hi envio un mail d'agraiment.

Ajuntament contesta fa 18 anys 7 mesos #21673

Aquest és el e-mail que he rebut:

Benvolgut Sr. López,
moltes gràcies per la felicitació. Ho faré extensiu a la resta de persones de l'Ajuntament.
Resto a la seva disposició i aprofito per desitjar-li un Bon Nadal.
Paulí Mojedano
President Grup Municipal PPC Mataró

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21674

Ja he rebut resposta, a veure si tenen molts mails i acaba sent una realitat la nova area d'acs.
Animeu-vos a enviar mails d'agraiment

Salutacions

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21676

És una molt grata noticia, ja els hi he enviat una altre felicitació,... :D :D
Esperem que acabi "a bon port"...

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21679

Enviat missatge d´agraïment. ;-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21682

Missatge enviat :mrgreen:

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21683

ya era hora de alguna notica positiva, aunque yo me espero a que la inauguren para enviar el correo de felicitacion.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21687

Estic al·lucinant! Com diu en Jepi, jo he estat enviant e-mails a l'IMPEM, l'Institut de Promoció Econòmica del qual depén l'oficina de Turisme, i la única resposta que vaig tenir, abans d'estiu crec recordar, és que ho estaven estudiant. Aquesta tardor vaig tornar a enviar un altre e-mail, oferint-me a organitzar una trobada d'autocaravanes algun cap de setmana que hi hagués alguna activitat especial a Mataró (pensava en el mercat de la flor i la planta, el mes de febrer), i encara espero que m'enviïn resposta.

Ara fa poquets dies, vaig decidir enviar un altre e-mail al Port de Mataró, doncs penso que podria ser el millor lloc per ubicar una àrea d'aquest tipus, però encara no m'han respost. Ara mateix li enviaré un e-mail al Sr. Mohedano, a veure si es posen les piles.

Així que tingui resposta, si si veiem que podem fer alguna cosa en concret, us ho farem saber.

Mercè
Mercè & Cia.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21689

Bé, doncs ja he afegit el meu granet de sorra. He aprofitat per oferir-me com a intermediadora per si volen fer alguna activitat específica (ja que visc a Mataró, és el mínim que puc fer...). Ja us diré si responen...

Mercè
Mercè & Cia.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 7 mesos #21726

Ja he rebut resposta al meu mail:

Hola Mercè
ara abans no es pugui implantar el pàrquing pasarà un temps. Nosaltres, els membre del grup municipal del PPC ens volem reunir abans per parlar de les característiques i possible ubicació del pàrquing i fer una proposta al govern. Amb molt de gust podem parlar-ne també amb vostè i escoltar les orientacions que ens pugui donar per atendre les necessitats del seu col·lectiu.
El meu telèfon es el ___________ o be el __________
Si te a be trucar-me quedarem d'acord en un dia i hora per parlar.
Gràcies per la felicitació i Bon Nadal.
Paulí Mojedano Singla
President Grup Municipal PPC Mataró

Seria interessant que algú més entés que jo (que ni tant sols tinc autocaravana), pogués acompanyar-me. Evidentment encara no he trucat, digueu-me què fem a continuació i ens posem en contacte.

Mercè

Nota: he esborrat els telèfons del fil, perquè no sé fins a quin punt és una informació pública o no...
Mercè & Cia.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 6 mesos #22279

parece ser que tambien el PP de Andalucia se esta moviendo en este tema.
disculpar que yo sea tan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, asi, pero esto hace olor a campaña electoral, mas que nada, porque hay localidades, incluso Comunidades Autonomas con mayoria absoluta del PP y curiosamente ahi no mueven un hilo sobre el tema. como minimo es curioso.
cuanto me gustaria estar equivocado.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 6 mesos #22318

Pues sí Tonio...eso me parece a mi. La noticia que colgaron en su web:

www.paumojedano.com/modules/smartsection/item.php?itemid=93

Una salutació.
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 6 mesos #22583

Em plau informar-vos que dimarts vinent, dia 22, ens reunirem amb en Pau Mojedano a l'Ajuntament de Mataró. En principi tinc la confirmació de quatre persones, en David (EvaV), els senyors Grandes i Galtés per part de la UCC, i jo mateixa. Hi ha un parell de persones del foro que m'han de concretar si poden venir (en Jepi i en Nouespai), esperem que sí que puguin.

El que han fet des de l'Ajuntament és convidar a aquesta primera reunió totes aquelles persones que es van posar en contacte amb ells arrel de la presentació de la proposta de creació d'una àrea d'autocaravanes, per tal de recollir idees i propostes i poder elaborar el seu projecte.

En fi, ja us explicaré com ha anat tot.

Gràcies a tots els que m'heu enviat privats sobre aquest tema.
Mercè & Cia.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 6 mesos #22589

estaremos a la espera de noticias, aunque el hecho de que se hable de ello, que haya una inquietud por parte de la autoridades municipales, ya es buena noticia, los que vais a la reunion ya sois buenos representantes, si se os pueden añadir Jepi y Nouespai mejor que mejor.
Suerte.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 6 mesos #22591

Desearos suerte en la reunion... esperaremos las noticias....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 6 mesos #22645

Gracies per treballa per nosaltres.

Una abraçada

Re: A mataró es plantegen fer un àrea. fa 18 anys 6 mesos #22659

Per un frankfurt i una cervesa d'en Vicenç fem el que sigui :D
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12