|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Només puc dir GRÀCIES per la feina, l'esforç i el temps que heu fet servir i que hauràs de fer servir properament.
De veritat, gràcies altre vegada per la feina ben feta i fer-ho extensiu a la resta de persones que t'han acompanyant en aquest projecte. Per a mi, el "gran dia" serà el proper 31 de Gener, ja veurem.... la proposta en forma de moció ja està entrada.... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bona sort Correcytis,esperem tenir un altre lloc per pernoctar i visitar aquesta bonica zona,endevant.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
ENHORABONA!!! brindeM
I gràcies per la part que em toca!!! |
|
|
Moltes gràcies per les felicitacions, però com diu la dita "Al César lo que es del César". Això vol dir que, encara que jo he estat enviant e-mail a l'IMPEM per proposar la creació d'una àrea, finalment la iniciativa no ha sortit d'aquí, sinó a proposta d'un partit polític. Són ells els que han fet el redactat inicial i han presentat la proposta a tot el consistori.
Nosaltres el que hem fet és donar-los orientacions sobre com ha de ser una àrea d'autocaravanes, el que ha de tenir, on pot estar ubicada, etc. De moment, poca feina més. Si voleu, podeu adreçar les vostres felicitacions als regidors que ho estan liderant, en Paulí Mojedano (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.), o la M.Lluïsa Corominas (no tinc el seu correu). De totes formes, gràcies pel vostre recolzament (i si m'ho voleu pagar podem fer com el pare dels Zipi i Zape, ara una roda, ara un volant, una nevera trivalent, etc.). Mercè & Cia.
|
|
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Petons ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
moltes felicitats i gracies per tot
|
|
|
La notícia publicada a la web d'en Pau Mojedano (que consti que no faig cap tipus de campanya electoral, "es lo que hay"):
www.paumojedano.com/modules/smartsection/item.php?itemid=102
Iogui, com veus, ja és pública la zona on volen fer l'àrea, es tracta de Can Pilé, al costat de l'ermita de Sant Simó i davant de la plata (bé, evidentment s'ha d'accedir pel pas subterrani). Mercè & Cia.
|
|
|
Gràcies Mercè! Em sembla un bon lloc per les autocaravanes. Just diumenge tot passejant per les cinc sènies vaig envejar la tranquilitat i les vistes que tenen els pagesos que hi viuen.
Un petó! La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
:D :D
|
|