• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Arrufat - Ninfa fa 12 anys 11 mesos #21821

Sembla que aquests dos usuaris han posat la seva adreça electrònica malament al seu perfil.

Es prega la modifiquin, doncs per aquesta causa, m'arriben errors automàtics en no reconèixer aquestes adreces.

Gràcies,
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Arrufat - Ninfa fa 12 anys 10 mesos #22028

Hola webmestre
La meva adreça crec que la tinc bé. salutacions
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.