|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com cada any els coleges camperistes italians per aquestes dates, ocupen l'area d'acollida d'autocaravanes del Park & Rail del Forum de Barcelona.
En aquets moments hi han mes de 80 autocaravanes majoritariament italianes, s'ha habilitat el nou espai que es va estrenar a l'estiu. També hi ha molt moviment d'entrada i sortides , la cual cosa vol dir que hi ha molta rotació. Aixo fa que tant REGESA com els ajuntaments de Sant Adrià i Barcelona donguin molta importància a l'area d'acollida d'autocaravanes. Salutacions i Bones Festes. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bona notícia, llàstima que alguns no vegin més enllà de les seves ulleres.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Estic amb el Webmestre,... llàstima que altres alcaldes d'altres poblacions no vegin de tan bon grat un moviment d'aquesta mena... :D :D
felicitats per la ciutat de Barcelona,.. :mrgreen: |
|
|
Increible,pero verdad 180 AC EN EL fORUM DE bARCELONA.
Este medio día a las 15 horas he pasado por delante del area de acogida de autocaravanas de BCN , y después de estar el aparcamiento en su interior los dos grandes espacios llenos de AC, UNAS 120 . En la entrada esperaban otras 20AC y en espacios cercanos otras 40ac. En total unas 180 AC la mayoría italianas y es muy posible que a estas horas haya aumentado el número. Se está convirtiendo en una costumbre, el que nuestros colegas italianos vengan a celebrar las fiestas navideñas en Barcelona. Feliz año nuevo a todos. |
|
|
Nosaltres el día 30 varem fer nit en Cambrils, i al llevar-nos al parabrises, hi havia un paper grog de la guardia urbana avisant-nos que esta prohibit acampar (?), estavem estacionats!!.
No volen entendre que aquest turisme es legal i que aportem ingressos a la seva població, restaurants, botigues, etc. En canvi en Peñiscola si tenen area de AC i tot ok. Finalment i davant la proximitat de poblacions/ciutats amb opcions, et decantes per fer uns kms més i anar a on t'acollen. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Caram, enhorabona Jaume !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Jo treballo en Poble Nou 'alies 22@' i ahir primer dia, vaig veure al arribar un munt de AC aparcades pels carrers.
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|