|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Bé amics,estem a les portes d'unes noves vacances,un nou viatge una nova aventura ,una nova experiencia.Com a tal tinc un nuc a l'estomac,el qual tinc sempre abans d'empendre la marxa,pero un cop arranco l'auto ja estem en dança i m'he n'oblido.
No vull deixar d'agrair a tota la gent del forum,l'ajuda que hem rebut per preparar el viatge.També per les bones estones que hem compartit durant l'any tant aqui virtualment com a les trobades . Vull donar la benvinguda a tots aquells que s'aniran incorporant mentre nosaltres no hi siguem.i tambe a aquells que 'han incorporat ara de poc.Una abraçada a tots ,si podem ens conectarem en algun ordinador per terres asturianes i ja us informarem de com va el viatge. Salutacions i conserveu viu el foro. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon viatge Jepi i familia... ens veurem a la tornada. Nosaltres marxarem el dimecres, i ja estem carregant l'auto.
Ens veiem. Salut. Ramon http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
buen viaje y aprovecha bien las vacaciones, que no todo es "panching", tienes que aprender a escanciar sidra, tomate un "culin" a nuestra salud
|
|
|
Bones vacances als dos Jepi i Raboga, les nostres pel moment estan parades, tenim al meu pares no molt bé. Gaudir-les.
UNA ABRAÇADA |
|
|
Bon viatge a vosaltres també Ramon.Un petonas a tota la família.
Payvi sento molt lo dels teus Pares.Aixó comença a ser llei de vida,ells ens van cuidar a totes i ara ens toca a nosaltres cuidar d'ells,esperem que millorin i que pogueu fer una escapadeta ben aprofitada. Tonio,et prometo que intentare escarchear la sidra i que de segur farem uns gots a la vostra salut. Una abraçada per tots. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Merci Jepi
|
|
|
Bones Vacances Jepi i Raboga.
Payvi, sentim los dels teus pares i dessitgem que es millorin molt aviat. Pensa que les vacances és lo de menys, lo important és la salut dels teus pares. Ànim. Salutacions
|
|
|
A nosaltres encara ens queda una setmana, així que bon viatge !!! i fins la tornada. Marxem diumenge o dilluns.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Bon viatge Jepi i Raboga.
Salutacions per a Payvi. Jo també tinc aquest nus a l'estòmac i cada vegada pitjor, i és que a nosaltres només ens queden 3 díes, el dijous a la nit.... la nostra primera sortida-ruta amb CV estem molt impacients. Una abraçada a tothom |
|
|
Holaaaaa:
Lo dicho, espero que lo paseis genial y conteis todos los pormenores cuando volvais, que siempre gusta...! A nosotros nos queda un pelin mas, salimos el dia 5 a primerisima hora... ya cambiaremos impresiones con todos vosotros a la vuelta... Ser buenos y disfrutarlas a tope ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Muchos besitos. Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Que queda algú ?
Nomès recordo que Tonio i Mata deuen estar a punt d'acabar les seves vacances i es quedaran com a guardians de les esències d'aquest espai. :mrgreen: Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Bones vacances a tots, nosaltres ja estem penant en les de l´any que bé .
Ens veïem al septembre. |
|
|
je, je volía dir pensant. Ei Josep María nosaltres ja portem més d´una setmana treballant.
Serà bó, en Tonio o jo escriurem els misatges i un dels dos contestarà, je, je. Ho dit bones vacances i a disfrutar. |
|
|
Ja estem a punt de fer el relleu, si tot va be demà ja serem a casa amb les piles mig carregades (encara tenim 15 dies més al setembre) :mrgreen:
|
|
|
Payvi, deseo que lo de tus padres no sea nada, que se mejoren y que podais pasar unas buenas vacaciones tambien. Un abrazo a todos. hola |
|
|
T'esperem a Astúries Jepi. Ja portem uns 10 dies per aquí i tot molt i molt bé.No et perdis la senda del Oso, el MUMI ni les platges.
En quant a la pernocta, no tindràs massa problema, únicament a la costa. Les platges són vigilades per la guardia civil i encara que alguns fan la vista grossa, d'altres són molt estrictes. Ahir a les 8 teniem als guripes llevant-nos i demanant documentació a les 15 autos que allà estàvem. La platja era la de Sant Pedro de la Ribera prop de Cudillero. |
|
|
Els que comenceu vacances que tingueu molt bon viatje i els que com jo ja estem de les vacances hem de aguentar el pais, que vas a trebellar al mati i sembla que ni hi ha ningú. Jo si tot va bè el setembre anire a paris i despres si que fins l´any que be, que us vagin molt be i penseu en portar informacio que si hi ha salut l´any que be en toca a mi aquesta ruta. adeu-siau
|
|
|
Jepi y demas compañeros, os deseos que paseis unas felices vacaciones.
Nosotros salimos hacia Normandia el miercoles 2. Payvi espero que no sea nada grave lo de tus padres. Espero re-encontrarme con todos vosotros a finales de Agosto. ¡¡Que tenemos que seguir preparando la kedada del 11 de Septiembre!! |
|
|
Moltisimes gràcies a tots.Avui al matí arremquem motors.Anem a perseguir als Monrib a veure si els atrapem.
Ja veiem que encara quedarà gent per continuar donant vida al forum.Una abraçada per tots i els que retorneu a la feina bon retorn. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola família!!!!
Tots els que començeu vacances i empreneu els vostres viatges, desitjar-vos una bona ruta, un bon descans i gaudiu molt d'aquest dies amb les vostres famílies, però sobretot : molta prudència i que al setembre ens hi tornem a trobar tots aqui, que això es el més important!!! Pasaré llista d'acord?, us hi vull a tots!!!! :mrgreen: Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
|
|