• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Jepi, et va arribar el meu privat?? fa 18 anys 6 mesos #22393

Bé, aquest es un missatge pel Jepi;

Fa temps et vaig enviar un missatge privat pel fòrum, i com de vegades els missatges pel fòrum no van del tot bé et volia preguntar si t'havia arribat o no havies tingut temps de llegir-lo? :mrgreen: :mrgreen:

Molts records
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Jepi, et va arribar el meu privat?? fa 18 anys 6 mesos #22398

Ara ho controlo.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12