|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Una qüestió,
algú ha fet un connexió amb més d´una bateria (a part la del motor) per alimentar l´habitacle ? vull dir, si ho ha fet amb sèrie, paral.lel, o com ? merci ! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Epppp Bona nit Mag, no tinc ni ideia, suposo que algú dels foreros sabrà com fer-ho....
Ens veiem. Deww http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Bona nit Raboga,
he posat la qüestió al apartat tècnic, t´hem vist a una foto, quina porrrrrrrr 8O merci !! |
|
|
Donsc jo tampoc puc ajudar-te, ja que la segona bateria me la van posar al conce...i de dades técniques.... com que no hi entenc gaire. :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Mag:
Abans de tot... necessitariem saber perque vols una segona bateria. Si és per l'alimentació de l'interior de l'AC o no?.... com suposo que no és pel motor, em permeto fer-te les següents consideracions. El circuit d'alimentació elèctric de la furgo (motor) porta una bateria d'us exclusiu pels elements mecànics i elèctrics del vehicle (que no de la cel.lula de l'AC). Per l'altra banda, l'interior de l'AC porta un sistema d'alimentació composat bàsicament per una o dues bateries connectades en paral.lel. Cal preservar aquesta composició. Per tant, si el teu problema és el d'instal.lar un segona bateria a la cel.lula, cal col.locar-la el més a prop de la que ja tens, amb cable de suficient secció i en paral.lel (mai enseriada). Mira de posar una base portafusibles a la sortida del pol positiu per protegir-la. No sé si amb aquest comentari t'he ajudat... en tot cas, podem comentar-ho. Salutacions. |
|
|
Ospes Jesus!!! Malalt i tot, te les en saps totes.
Salutacions. Ramon http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Jo vaig fer possar una 2a bateria a l'habitacle. Ha de ser igual que la ja existent i connectada en paral·lel. A l' AC la de sèri ve sota el seient del copilat i la nova la vaig ficar doins de l' "arcò" dels seients del menjador.
Per seguretat cal possar-hi un fussible i no està de més tenir una palanca per desactivar per complert la corrent, sobretot per époques en que estiguem força tremps sense utilitzar. |
|