• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Bateria fa 18 anys 6 mesos #22723

Una qüestió,
algú ha fet un connexió amb més d´una bateria (a part la del motor)
per alimentar l´habitacle ?

vull dir, si ho ha fet amb sèrie, paral.lel, o com ?

merci !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Bateria fa 18 anys 6 mesos #22724

Epppp Bona nit Mag, no tinc ni ideia, suposo que algú dels foreros sabrà com fer-ho....

Ens veiem.

Deww
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Bateria fa 18 anys 6 mesos #22729

Bona nit Raboga,

he posat la qüestió al apartat tècnic,

t´hem vist a una foto,

quina porrrrrrrr 8O

merci !!

Re: Bateria fa 18 anys 6 mesos #22737

Donsc jo tampoc puc ajudar-te, ja que la segona bateria me la van posar al conce...i de dades técniques.... com que no hi entenc gaire. :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Bateria fa 18 anys 6 mesos #22740

Hola Mag:

Abans de tot... necessitariem saber perque vols una segona bateria. Si és per l'alimentació de l'interior de l'AC o no?.... com suposo que no és pel motor, em permeto fer-te les següents consideracions.

El circuit d'alimentació elèctric de la furgo (motor) porta una bateria d'us exclusiu pels elements mecànics i elèctrics del vehicle (que no de la cel.lula de l'AC). Per l'altra banda, l'interior de l'AC porta un sistema d'alimentació composat bàsicament per una o dues bateries connectades en paral.lel. Cal preservar aquesta composició. Per tant, si el teu problema és el d'instal.lar un segona bateria a la cel.lula, cal col.locar-la el més a prop de la que ja tens, amb cable de suficient secció i en paral.lel (mai enseriada). Mira de posar una base portafusibles a la sortida del pol positiu per protegir-la.

No sé si amb aquest comentari t'he ajudat... en tot cas, podem comentar-ho.

Salutacions.

Re: Bateria fa 18 anys 6 mesos #22768

Ospes Jesus!!! Malalt i tot, te les en saps totes.

Salutacions.

Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Bateria fa 18 anys 6 mesos #23159

Jo vaig fer possar una 2a bateria a l'habitacle. Ha de ser igual que la ja existent i connectada en paral·lel. A l' AC la de sèri ve sota el seient del copilat i la nova la vaig ficar doins de l' "arcò" dels seients del menjador.

Per seguretat cal possar-hi un fussible i no està de més tenir una palanca per desactivar per complert la corrent, sobretot per époques en que estiguem força tremps sense utilitzar.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12