• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

UN MISSATGE PEL JEPI fa 20 anys 15 hores #2296

El divendres aniré al Camping Paradis de l'Escala jo sol amb les meves filles. Recordo que em vas dir que anaves a un camping de cala Mongo. Espero veure't . Estarem una setmana en aquest camping que m'ha dit molta gent que esta molt bé. A mes a mes soc amic del Metge.... !!! jajaja!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: UN MISSATGE PEL JEPI fa 20 anys 10 hores #2301

Em sembla que en Jepi ja està de vacances pel nord ....no crec que el trobis a l´Escala...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12