Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola famila; estem preparant les vacançes d´estiu i volem anar cap a la zona de Alacant o Tarragona i m'agraderia que m'aconselleu campings d'aquestes zones que siguin de 1ªcat ; i que tingin platge a prop ja que anem amb dues nenes de 3 i 5 anyets. Moltes gracies desde GIRONA
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola famsergo. Doncs bé ... camping de 1ª a tarragona, a prop de la platja m'en ve un rapidament al cap: El Montroig. Jo es de lo millor que conec, això si, sempre hi he anat en temporada baixa/mitja, amb poqueta gent i preus assequibles.
Salutacions hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Hola famsergo, tambe tens el camping Sangulí que es de 1ª i esta al costat de la platja, a Salou
|
|
El càmping Els Prats i LasPalmeres tenen la platja al costat mateix.
Jo t´aconsello que un diumenge facis un volt per la zona. Per la part de PEñíscola en parlent molt bé de l´Eden. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
nosaltres fins ara que no tenien auto i anaven al camping tamarit park de altafulla, platja de tamarit. Es preciós entrar alla dins es entrar en lloc diferent , es tot pla i esta tocant a la platja, hi ha parcel·les que es troben a la mateixa sorra. No s'ha de travessar cap carretera ni la via del tren, fan moltes activitats i es ideal per families amb nens, a nosaltres ens va encantar i el més important que no hi ha barraquisme. t'evio l'adreça perquè ho vegis tu mateix.Val la pena nosaltres tot i tenir la autocaravan aniren algún dia .
www.tamarit.com |
|
Yo te aconsejo el Playa Montroig, es caro pero tiene muchisimas actividades, un gran equipamiento y todas las instalaciones de gran calidad.
www.playamontroig.com/ Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
En la zona de Alicante, de 1ª y que este bien esta el camping Internacional La Marina,en La Marina-Elche. A 500 mts de la playa.
Tienen una piscina que parece un parque tematico pequeño y muchas, muchas actividades para los crios. En contra tienes que en Agosto esta lleno (como casi todos los de costa), que tienes que reservar y que es caro. Ademas tienes estos otros de 1ª, pero yo personalmente no he ido a ninguno de ellos: Camping Los Llanos en Denia (buena playa). A 200 mts. de la playa. Telefono: 96 575 51 88 Camping Moraira a 400 mts. de la playa (muy buena tambien) Tel. 96 574 52 49 Camping Excalibur. No te lo aconsejo. Nosotros fuimos a verlo, pero no nos quedamos, aunque pone que es de 1ª. Camping Villasol en Benidorm. A 1300 Mts de la playa. Tel. 96 585 04 22 Camping Caravaning Marjal en Guardamar del Segura. A 800 mts de la playa. Similar al de la Marina, hablan muy bien de él. Tel. 96 672 70 70 |