|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots,
Veien que la nostre AC comença a estar bruta pel exterior, voldria saber si coneixeu algun lloc d’autorentat de ACs a prop de BCN o en la seva província, si fos mes lluny, prendríem nota per fer-lo coincidir en alguna sortida. Moltes gràcies Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Al costat d´on guardem la nostra Ac hi ha un autorentat de l´elefent Blau amb una "dutxa" especial per vehicles grans...És a Sant Feliu de Llobregat
No és ben bé autorentat , ho has de fer tu amb la mànega, hi ha una escala per arribar a la part alta. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
En muchos sitios de lavado a presión tienen un sitio donde caben camiones y furgonetas, de estos que hay una plataforma para que tú mismo te subas y laves el "bicho".
Por ejemplo, en BCN, en la avenida ICARIA (Vila Olímpica), es donde siempre van los italianos que duermen en el área del Forum (y que son legión). Me parece que en el Baricentro hay otro, pero no estoy 100% seguro. |
|
|
Creuant Montcada per l'antiga nacional, al costat del McDonals també hi ha un autorentat per turismes y un dels mòduls es descovert amb una plataforma per enfilarse i nateixar les parts mes altes.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
La meva opinio es que no es te que pasar mai l'auto per el tunel de rentat, entenen per tunel els corrons giratoris, ja que et ratllara les finestres al ser de plastic i entrara aigua per les reixetes de la nevera,forn,sortida de gasos del boiler ect. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Jo sóc una mica mandròs i ho vaig estar mirant...però em van dir que els respalls són més forts que els ultilitzats pels cotxes per netejar les caixes dels camions ( res de pintures lluents ) en un plis-plas, així que mànega, cubell, pal de vileda ( o similar ) extensible, sabó neutre, xancletes, etc., i passar una estona. Jo la netejo a Montcada, ón t'ha dit Neus o al pàrking Montcada. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Compte amb la pressió de l'aigua.
A un col.lega d'ACPasion se li va inundar l'auto rentant-la: www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=21953&highlight=inundado 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Moltes gràcies a tots per les respostes.
La conclusió que extrec i per precaució, és fer-ho manual i amb ‘afecte’ per que no entri aigua en les reixes del frigorífic i altres llocs ‘sensibles’ de inundació. Sempre va bé preguntar abans de pifiar-la. A reveure!! :D Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|