• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2344

hola soc nova en aquest foro i amb sembla que totom es molt jove, tots teniu criatures petitas, yo en tinc 55 y el meu marit 56, tenim una ac, de totes maneras ara totom esta de vacances, esperarem mes andavant, fins aviat :-P :-P :-P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2346

Hola Ona

Primer de tot, benvinguda en aquest fòrum!!!! HF .

En segón lloc, l'edat no te perqué ser un obstacle per la relació i l'amistat entre les persones, de tota manera, aquí hi ha gent de totes les edats i que estiguin a la ratlla dels 50 i que els passin jo en sé més de un , de dos i de tres....ja veuras com surten com bolets.
Es cert el que comentes que la gran majoria es de vacances, però sempre trobaras algu que encara no ha marxat o ja les han fet.

Doncs res, a gaudir d'aquest espai i ja veuras com t'hi trobaras bé.

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2348

Hola Encarna , una salutació i ja veuràs com et sentiràs bé amb tots nosaltres.

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2350

Hola Ona, la edad no es problema nosotros tambien somos cincuentones
tenemos los hijos grandes y viajamos solos en caravana. Vamos a las Kedadas y hasta ahora lo hemos pasado muy bien, la gente que và, que los hay màs mayores y màs jovenes son todos encantadores, asì que animate y veras como te lo pasaras muy bien.
un saludo. :)

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2352

hola i gracias atots per la benvinguda, ja ans anirem troban, gracias :-P :-P

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2354

Ona, benvinguda, com ja t´han dit, l´edat no té gaire importància, però si les ganes de fer amics i fer gresca.
Espero veure´t sovint pel foro i conèixe´t a tu i al teu marit...
(jo l´any que bé arrivo als 40....)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2366

• Bages
  • Visitant
  • Visitant
Benvinguda Ona.

Com ja t'ha dit molta gent la edat no és problema.

Nosaltres estem a la quarantena i, personalment jo la passo per per poc. Has de pensar que quan era petit jo veia al meu Pare amb quaranta anys i el veia una persona sensata i madura.

Ara quan em miro al mirall no trobo enlloc aquesta maduresa i sensates. Potser tots/es tenim una mica complex de Peter Pan. Pau i que duri.

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2376

Benvinguda Ona nosaltres son de la vostra edat 55-53 però en aquest fòrum ens sentim mes joves, no parannnnnnnnnnnn., :-)) des de que estem amb la colla a las KDD sempre sens apunta alguna filla + acompanyant i fins i tot la sogra. que com la cuiden tan no sen vol perdre cap.

Benvinguts,

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12