• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

CERET fa 18 anys 5 mesos #23552

Ja em tornat de Ceret, els nostres amics (i vostres) Mag, ja han inaugurat la seva empresa, han fet una petita celebració, amb la que no ha faltat de res, Cava, Ví, embutits, .... tot amb molt bona sintonia i bon rotllo. Han vingut personalitats de l'ambit social i politic de la zona, notaris, artistes, inclós l'alcalde de Ceret, es curiòs poder parlar amb aquest home i fer-ho amb català, nosaltres som... els de la Catalunya Sud, en fí, molt bé tot i molt grata l'hospitalitat d'aquesta familia.

Salutacions.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: CERET fa 18 anys 5 mesos #23555

Ramon, salutacions, i records per en Mag la propera vegada que visitis els col.legues del Nord !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: CERET fa 18 anys 5 mesos #23556

Una de les coses per les que m’agrada anar-hi a la Catalunya Nord és per la possibilitat de poder sentir el català d’aquella banda. Acostumo a entrar-li a la gent amb un Bon dia! o Bona tarda!, i si veig que em segueixen, parlem en català. A vegades he vist, sobre tot amb la gent gran, que els hi fa molta gràcia, com una vegada que a Vilafranca de Conflent, camí de Fort Libèria, ens vam trobar pel camí un iaio i al saludar-lo amb un Bon dia!, el bon home ens va aturar i es va llançar a parlar-nos en català, es notava que estava encantadíssim de parlar-lo.
I a vegades la situació és còmica: visitant el Castell de Salses, ens vam trobar amb un grup de jubilats francesos. Des de les muralles es veia el Canigó i la guia al veure que els jubilats deien “Canigú”, els va corregir amb molta conya cap a la fonètica catalana, i tot el grup va començar a repetir “Canigó! Canigó!”.
Ara, que la sorpresa lingüística la vam tenir a Nîmes: a un forn on esperàvem tanda per a comprar, la dependenta al veure que parlàvem entre nosaltres en català, m’imagino que el resultaria quelcom familiar, es va adreçar a la Sara, la meva filla, en provençal!!! oferint-li un palet de pa, molt simpàtica la noia.
Salutacions i perdoneu el rotllo lingüístic,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: CERET fa 18 anys 5 mesos #23558

no es cap rotllo MarceCRN, el cert es que aquesta gent esta fent grans progressos amb el catala, ja no es nomes la gent gran, als petits ja els ensenyan tambe, la generalitat d'aqui col.labora molt amb Perpingnan amb tema linguistic, pero l'estat frances no esta molt pel tema... centralismes.

salut
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12