• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Viatge a Eurodisney fa 18 anys 4 mesos #25032

Ifcar, això del fastpass ho has de recollir a les atraccions que en tenen. Allà has d'anar amb la teva entrada o passi anual i el poses en una màquina i et surt un tiquet amb la hora que t'han assignat. La pega que té és que fins que no has gastat un no et donen l'altre. Això ho tenen només algunes atraccions, les que tenen més cues,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Viatge a Eurodisney fa 18 anys 4 mesos #25077

Alexenia, ara ja ho entenc.. :!: :!: pel què dius, qualsevol entrada és vàlida per poder demanar hora..ja ens hi fixarem quines atraccions són. També he vist algún comentari, que si estás més de 3 dies, et val la pena treure al passe anual, també ho estudiarem. Moltes Gràcies.

Re: Viatge a Eurodisney fa 18 anys 4 mesos #25093

Doncs si, Ifcar. si estàs a partir de 3 dies val la pena el passi anual, que també t'entra el pàrking i si vols anar a París pots fer-ho amb tren i deixar l'auto aparcada a Disney. A més ara hi ha una oferta que per cada passi d'adult et regalen un passi infantil pels menors de 7 anys. Mira't en els meus missatges anteriors que explico el que ens va costar els passis pels 4. I si voleu comprar-los i necessiteu un padrí m'ho dius que així et farien descompte.

Re: Viatge a Eurodisney fa 18 anys 4 mesos #25144

Hola Aleixenia,
seguint el fil, veig que el passe francilien és el més econòmic, però es pot entrar qualsevol dia del mes d'agost o també hi ha algunes dates que no s'hi pot accedir ???? i com s'ahuria de fer per treure aquest passe, es pot fer per internet o millor fer-ho allà ( i si ens apadrineu, què hem de fer ????
Perdona per la "trellada" de preguntes, però deunidor de les opcions que hi han...... :roll: :roll:
El tema del parquing, hem fa una mica de por....si arrivem allà i està a tope...quina trastada no???? no es deu poder reservar oi???
He intentat accedir a la página que poseu de Disney, però està tot amb francès i ni hi pesco gairebé res.
Moltíssimes gràcies per l'ajuda, estic prenent apunts !!!!

Re: Viatge a Eurodisney fa 18 anys 4 mesos #25152

Hola ifcar,

aquí tens els dies de restriccions del passi francilien:

2008 :
1er et 2 janvier
8 et 9, 15 et 16, du 22 au 24 mars inclus
11 au 20 avril inclus
du 1er au 4 mai inclus et du 8 au 12 mai inclus
5 et 6, 12 au 18 juillet inclus, 26 et 27 juillet
du 9 au 17 août inclus et le 30 et 31 août inclus
du 26 au 31 octobre inclus,
du 26 au 31 décembre inclus.

Aquí també hi has d'afegir la restricció que no pots entrar a Disney el 2n i 3r dia d'haver comprat el passi. Entres el dia que el compres i després t'has d'esperar dos dies sense entrar, que nosaltres vam aprofitar per anar a París

Recorda que també hi ha altres passis una mica més cars i amb menys restriccions. Aquest em va costar 89€ cada un més 24€ que cal afegir en un passi pel pàrking (als altres passis ja hi entra el pàrking). Com ja he explicat a nosaltres per 202€ ens van donar els 4 passis més el pàrking.

Pel tema de la compra del passaport jo ho vaig fer directament a les guixetes del parc i va ser un moment, però també he sentit que es poden comprar per internet en algunes pàgines. pel tema de l'apadrinament crec que només cal omplir un imprés que si vols es pot baixar per internet. El que he sentit és que el descompte de l'apadrinament que és s'un 10% no es pot acumular amb altres descomptes, com el que hi ha ara dels nens gratis i que segons diuen s'acaba el 7 d'abril.

Pel pàrking no et preocupis, és molt gran i jo no l'he vist mai ple.

Si tens més dubtes pots mirar una pàgina que vaig posar en un missatge anterior que és un foro de gent superaficionada a Disney i allà pots trobar tota la informació que vulguis (jo la vaig treure tota d'allà i em va ser molt útil). L'adreça es: dlrp.mforos.com/

No et preocupis per preguntar que et contestaré en tot el que et pugui ajudar i si tens més dubtes ja ho saps.

Re: Viatge a Eurodisney fa 18 anys 4 mesos #25176

Hola Aleixenia,
nosaltres no sabem els dies exactes que estarem al parc, però ja t'ho diria en cas que poguéssim fer lo del passi :-P :-P :-P
Ja he pogut entrar a la pàgina oficial de Disney (només una petita estona), però sembla ser que els nens hauràn de pagar després d'aquest mes, ja ho anirem veient.
Gràcies per tot.
brindeM brindeM brindeM

Re: Viatge a Eurodisney fa 18 anys 4 mesos #25377

Nosaltres tenim pensat passar per Eurodisney i París de camí cap a la Bretanya aquest Juliol. Tenim pensat estar 2 dies a Eurodisney, 1 al parc d'Astèrix i 2 a París.
Algú en pot comentar alguna cosa més de Provins? Paga la pena anar-hi?
Quin càmping ens recomeneu, anem amb CV?
Alguna proposta per fer amb nens ( 7 i 8 anys) de camí cap a París per no fer-ho tot d'una tirada? Potser algun canal amb barca?...

Siau,

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12