• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

esta creman el alt emporda fa 19 anys 11 mesos #2358

estic a empuriabrava (tenim una caseta) y esta creman Ventallo, cistella, san clemen sasebas , en fi que fa fredad :( :( nomes es sentan avions y helicopters que vene a buscar aigua al mar :( :( fa molta tristesa :( :(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: esta creman el alt emporda fa 19 anys 11 mesos #2359

Ho he sentit a les notícies i realment és una pena, que es perdin paisstges tant bonics. esperem que no hago pèrdues humanes....i que el controlin aviat. :cry:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: esta creman el alt emporda fa 19 anys 11 mesos #2362

Els focs son terribles a tot arreu, pero aqui a l'ampurdà i a la zona del
tarragones, son potser les mes castigades, esperem que s'acabi aviat.

Re: esta creman el alt emporda fa 19 anys 11 mesos #2367

que dius que agafen aigua de mar?? jo pensava que aixo no es podia fer perque despres no es repoblava be la vegetacio

i jo que volia anar-hi el cap d setmana del pont :(

oscar

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12