• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ja hem tornat, snif, snif fa 20 anys 1 mes #2360

:cry: :cry: :cry:

Avui ha sigut la nostra primera pernocta a casa, i no sabia on era. Quan m'he llevat he trobat que hi havia massa foscor i que els espais eren massa grans. A més quan he pujat la persiana, no m'esperava un paisatge o un poble asturià, el que m'he trobat ha estar el pi que m'acompanyarà cada matí fins que tornem a agafar l'auto.
I per no fer tan traumàtic el retorn a la vida diària, passarem uns dies a la platja, que no és el mateix, pero que ajuda en això del estres post-vacacional.

I bones vacances als que hi sou o marxareu aviat. I els que som per aquí, ens farem companyia i farem teràpia pels que tornin, així no se'ls farà tan costa amunt tornar. ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 20 anys 1 mes #2361

monrib,no t'ho agafis aixi, ets una persona que sempre pensa en positiu
ara toca fer repas mental i esplicar les anecdotes que segur que han estat
moltes i maques
Ja queda menys per les proxomes

Jo encara tinc de marxar, fins el 12 si deu vol :mrgreen:

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 20 anys 1 mes #2364

Bienvenida, nosotros tambien hemos pasado por eso,,,,,,,,,,,,y mas, ya estamos trabajando :( :(

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 20 anys 1 mes #2365

Benvinguda monrib, aqui estm ja uns quans que estem intantant superar aquesta depressió post-vacances.... :cry: ...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 20 anys 1 mes #2377

Benvinguda monrib, no pasa res, nosaltres tindríem que esta a Paris y encara no amb sortit de casa.
Ànims que vosaltres ja les haveu fetes.
Si no canvien las coses avui farem una sortida de 4 dies
;-)

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 20 anys 1 mes #2380

Eiiiii benvinguts a casa. No pasa res Montse aixó que et pasa ens ha pasat a tots, nosaltres ja portem més de dos setmanes treballant.
I vinga que aquest cap de setmana hem estat a un lloc fabulós de Catalunya on he pres bona nota per una sortideta del ja famós "Trio Marcelino".

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 20 anys 1 mes #2412

Es lo que hay :mrgreen: Bienvenida al mundo real :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12