• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2390

:) Bueno amigos, me voy a las Landas y el Perigod, a ver si coincido con algun forero por esas tierras y nos saludamos
tomandonos unas cervezas. brindem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2391

espero que ho passeu molt bé. Diuen que son unes zones molt maques, sobre tot el perigord. Bon viatge :)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2394

nosotros lo hicimos en coche cuando aun no teniamos ac y es muy bonito con ac tiene que ser mejor, buen viaje 8-) 8-)

Re: Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2398

Ve tranquilo, aqui estamos nosotros para que todo siga funcionando, ¡¡ es que soy de un sufrido !!

mientras unos se van,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,yo ya estoy mirando para el 2007, el que no se consuela es porque no quiere.

Re: Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2408

Ja ja Tonio....em sembla que aquest pont estarem molt pocs pel fòrum.....jo també aprofitaré per preparar les vacances de l´any que bé.... :cry:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12