• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Un llibre que trobat fa 18 anys 5 mesos #23932

Ahir a la tarda vaig descobrir un llibre interessant per a planificar les nostres escapades en ACs. Es tracta d’un llibre amb tots els Bens Patrimoni de la Humanitat que existeixen a Espanya, només són 39 8O . M’ha semblat interessant pel contingut i el preu: 3 € 8O (deu estar rebaixat, perquè 300 pàgines amb fotos i amb aquest preu...els números no surten). Les dades:
Lloc: Eroski de Cornellà de Llobregat, secció de llibres.
Llibre:Guia Práctica Consumer-Eroski Núm.18. Los Bienes Patrimonio de la Humanidad en España. Ed.Fundación Eroski, 311 pàgines.ISBN:84-933514-4-X
Salutacions,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Un llibre que trobat fa 18 anys 5 mesos #23944

Gràcies Marce.
és un repte!
renoi, quines vacances reseguir els 39 :roll:
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: Un llibre que trobat fa 18 anys 5 mesos #23960

Òndia! Ja m’agradaria visitar-los tots, fins i tot ahir nit sospesava la possibilitat d’escapar-nos (en Setmana Santa?) al voltant de Madrid i fer el pack complert de Escorial+Alcalá de Henares+Aranjuez...el que passa és que enfront de tant monument segur que els meus fills s’amotinarien :D
Aquí elmonperlafinestra.blogspot.com/ he penjat la foto de la portada del llibre, per si algú està interessat.
Salutacions,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Un llibre que trobat fa 18 anys 5 mesos #23961

Marce, molt intereaant aquest llibre, a veure si puc fer una escapada per comprar-ho.
I també molt intersant la teva pàgina, l´he llegida tota, m´ha agradat molt. Però només expliques un viatge... :cry:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Un llibre que trobat fa 18 anys 5 mesos #23969

És que, des de que existeix el bloc, només hem fet una sortida com deu mana :( . Entre obligacions esportives del Ferran i la Sara, compromisos familiars i demés no hi ha manera de sortir. El cap de setmana passat pensàvem anar a Aragó però mitja família es va engripar, l’altre tenia competició...total que l’AC no va sortir del pàrking. I mira que la sortida s’ho valia...igual, si m’aburreixo aquest cap de setmana (que tampoc sortirem :( ) faig el relat de la sortida que no vam fer.
De fet, ara que no ens sent ningú, em sembla que el bloc em funciona com una mena de succedani dels caps de setmana que no sortim en AC :D .
Salutacions i gràcies.
Marce.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12