|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs si, com que estic en un moment reivindicatiu, m'he canviat l'avatar durant uns dies, espero que pocs, per si algun directiu (i)responsable de la meva empresa s'assebenta de que vull 2 DIES DE FESTA SETMANAL.
Només disposso d'un cap de setmana al mes i la resta del mes un dia cada setmana i m'agradaria anar a més trobadas i quedades. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo treballo tots els dissabtes, els diumenges i festius del Nadal i no tinc ponts...
No sé què faig dins un col·lectiu com aquest, ple de gent que em fan enveja, però no de la sana, no, de la pitjorrrrrrrrr. :evil: El treball està mal repartit, i no miro a cap col.lectiu en particular... :evil: , Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Tinc pegatines i xapes com les del avatar, si vols et paso alguna. |
|
|
aqui hay otro que tal va.
tengo 13 fines de semana al año y encima tengo que escuchar .- que suerte que tienes dias entre semana de fiesta, jajajajja. pero bueno, yo lo entiendo, trabajo en sector servicio y es lo que toca, pero lo que termino de entender es gente que pide que habla el comercio los festivos, yo me niego a ir a comprar en domingo o festivo. al menos yo cuando tengo fiesta sin ser fin de semana tengo los dos dias. |
|
|
Doncs.... una altre que tal va... :mrgreen:
Jo d´entrada entreballo tots els caps de setmana... m´he de combinar amb les companyes per tenir-ne de lliures, però crec que no em puc queixar :roll: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Carinyo si jo vull dos dies de festa tu has de pagar l'auto :mrgreen: |
|
|
Molt bé Pere,jo soc dels que penso que tothom hauria de tenir dos dies seguits de festa.serà que no els he tingut mai i aixo hem fa ser més solidari amb vosaltres i amb tots els que no els tenen.
Una abraçada i que conseguiu el vostre objectiu. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Espero torna abeura el teu avatar aviat, i que aconsegueixis el que necesites
Força HOMER |
|