|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Cercant una guia de viatge per a l'estiu, a la llibreria m'han recomanat les "lonely planet" que son les que habitualment tenen :mrgreen: i que els hi arrivàben la setmana que vé.
Les he sentit anomenar, però res més. Algú m'en pot dir com són ? Especialment cercava per Noruega que sembla que serà on anirem. Pensava comprar la Guia Viva de Anaya. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
a mi m´agrada molt l´editorial Anaya, l´altre no la coneixia, segurament la setmana que vagi a l´Altair a veure si les veig.
Ah... aquesta de Noruega, no la maltractis... que me l´hauràs de deixar :mrgreen: pd. soc la matrix :roll: |
|
|
Jo soc adicta a les guies Michelin............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Josep Maria: Em penso que això de les guies és molt personal. En el meu cas, preparo el viatge amb una o altra guia depenent del que em ve de gust:
Si vull veure a grans trets a quines zones del país concentrar visites, m'encanta la Verda Michelin, com a la Neus. Si no hi ha guia Michelin, i vull programar el viatge en base a fotos, les "Insight Guides. També les agafo com a lectura per anar fent boca. N'hi ha en edició normal i compacta. Fa molt poc les he vist traduïdes per Océano. Si vull detalls acurats, i un resum de què fer a cada zona, les Rough Guides. No entren pels ulls, ni per fotos ni per esquemes, però les trobo molt pràctiques, acurades i detallades. També estan molt bé les guies “DK – Eyewitness Travel Guides”, que també es tradueixen com “Guías Visuales” de El País Aguilar. Normalment passar per l'Altaïr és el meu desfici, i de fet acabo sempre amb moltes guies. Personalment no tornaré a comprar una guia Total d'Anaya Touring (les grises). Per a preparar el viatge a Finlàndia em vaig comprar la Lonely Planet d'Escandinàvia, i no em va acabar d'impressionar, ni per bé ni per mal... És una opinió Aquí trobaràs una llista de guies de Noruega: www.visitnorway.com/templates/NTRarticle.aspx?id=53481 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Jo també estic content amb les Guies Verdes Michelin, a més si les fas servir conjuntament amb els plànols Michelin, es complementen, com per exemple quan a la guia surt el plànol d’una ciutat: les entrades i enllaços amb la xarxa viària dels voltants té una correlació directa amb el plànol Michelin de la zona...ja he dit que no porto GPS? :D
També he de dir que a part de les guies, sigui la que sigui, li dedico una estona a passejar per webs personals autocaravanistes (estrangeres o no) que parlin dels possibles destins, més que res per un tema logístic: el que en una guia apareix com un pàrking ideal per a visitar un lloc, per a una AC pot ser una trampa mortal per la seva accessibilitat o limitació de gàlib, etc. Salutacions, Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Estic amb el Marce,nosaltres si es posible mirem primer el tema logistic com està per la zona on volem anar.Aixó ho aconseguim mirant relats d'altra gent que han tingut la paciencia d' escriure les seves vivencies perque els altres en poguem fruir.Per anar a Noruega les guies son infinites,pero hi ha un relat del cual ara no recordo el nom,pero que et buscaré,que es el sumum de tot el país.Surt desde Finisterre per arribar a Cap Nord parant a mil llocs i amb una explicació molt detallada de carreteres i llocs per pernoctar,aquella guia juntament amb la d'en Toni de Ros i altres companys ens varen orientar a l'hora de passr per aquest maravellos País.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
M´he equivocat, les guies que més m´agraden son les del Pais aguilar. a més a més també em miro molt els relats i opinions de les webs de viatges, que son molt útils.
Jepi , aquest és l´enllaç que dius www.viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=8702 Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
No, si de relats ja impressos en tinc un munt...inclós aquest que dius. Gràcies, Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Para mí, que vengo del mundo "mochilero", Lonely Planet es lo más de lo más. No hay otra igual. Ahora bien, contienen muchísima información práctica (por eso son las mejores) sobre cómo desplazarte, dónde alojarte y dónde comer. Por tanto, para un autocaravanista, su interés es mucho menor. Otrosí, que por menos de 700 páginas de letra pequeña no se ponen. Y, como que en ellas viene "todo", para preparar un viaje CON TIEMPO no tienen rival. Para Francia sigue sin haber igual a las regionales Michelin (siguen siendo muy "iglesia-oriented", pero cada vez menos), aunque para cualquier viajes tienes que llevar 2 o 3. Pero para un pais anglosajón (o que haya sido colonia inglesa) o asíatico, sin dudarlo, Lonely Planet. Una anécdota sobre Lonely Planet. una vez, en el valle de Katmandú y, para ser exactos, en un salón de té al que fuimos a parar siguiendo las indicaciones de la guía (y que estaba en el culo del mundo), vemos que entran 2 tipos con la misma guía en la mano, se sientan, y uno le dice al otro: "Escolta, noi, tenim que fer contes". Nunca pensé que los chistes de catalanes pudieran ser verdad..... |
|
|
Gràcies Marta,hem referia al mestre Pepe Hermo,un premi planeta de l'autocaravanisme.
Nouespai,si tens aquest relat i l'has llegit,perque es llarg,pots fer-te una idea molt general de com esta la cosa.Allí nosaltres ens varem saltar 3/4 del que ell va visitar doncs només teniem 26 dies i varem fer un sedas adaptat als nostres gustos.Portavem també la guia del Pais,la Michelin i alguna a altre que un cop allí ens miravem per veure que en deia.A l'hora de fer el nostre viatge varem tenir de pensar moltisim que portavem 2 nens de 9 i 10 anys. Les guies son un petit preambul per fer-nos somiar abans d'empendre el viatge. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola Company,
Soc novell en aquest mon, però no en el tema dels viatges. Penso que Lonely Planet(per a mi), és la millor guia del mercat. Jo la he utilitzat sempre amb els meus viatges i és perfecte(de fet son Australians i ells viuen per viatjar). Hem anat sempre de camping i la informació ha estat bona. fde fet espero poder preparar el meu prmer gran viatge amb AC amb aquesta guia a les mans. Fins aviat |
|