• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24033

Aquest cap de setmana hem coincidit amb quatre families d' aquest forum en tres llocs diferents i apartats ..... a Sant Carles de la Ràpita amb Arizona que saviem que segurament els veuriem i el Jordi i la malena, encara que a la malena va ser impossible veurela amb tanta gent, a Miravet.. el Jofranc i la seva dona ( una parella super encantadora) i a la platja llarga al Mercuri amb l' Esther i els nens... això em porta a pensar.. que a aquest món on ens hem ficat ens ha regalat bons amics que podem trobar per tot arreu ....... :mrgreen:
Estem molt contents de conèixer a gent com vosaltres :mrgreen:

GRACIES!!!!!

Mª José :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24036

Igualment Tiramillas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gràcies per compartir amb nosaltres la millor "xocolata" del món :mrgreen: i el cafe... i les galetes... i... la fideua... i el vostre temps!!! :D

Una abraçada...

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24047

jo nomes hem vaig trobar una vegada amb gent sense sapiguer que m'hi trobaria.
Va ser unes de les escapades que amb mes estima m'enrrecordo ....
et sona tiramillas....tans sols va faltar tornar milloniaris :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Es una passada coneixer tanta gent i tant maca.. :-P :-P

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24089

Tiramillas,

Quan veiem una caravana o autocaravana se'ns en van el ulls. Lo primer que fem es mirar si la coneixem, i la vostra és inconfundible (ja que porta el nom) :mrgreen:
Vam estar molt contents de poder parlar una estoneta amb vosaltres.

La veritat, es que gràcies a tenir caravana hem trobat molts bons amics entre vosaltres, primer per Camping Salon, després pel Forum Catala i ara per TotCamping.

Moltes gràcies a tots per ser com sou !
Salutacions

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24091

joseluis ..quanta raó tens!!!
Mira que si ens haguera tocat " el gordo""?? :mrgreen: jajajajaj

Jo també m' enrecordo... quan estavem dinant al refugi de " Les Ares"... semblavem talment una familia oi????
Per noslatres va ser una sortida molt emotiva... si senyor ... a mi que no m' agraden el gosssos vaig acabar enamorada de dos que em van cuidar aquell dies com si fos de la seva camada....tal com va explicar en Carreras...
i la teva Gisela uffffffffffffff ens va robar el cor a tots quatre ;-)

Un petonàs ben fort parelleta!!!

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24094

JAUMETS .....va per els dos.... el arizona i en mercuri ;-) jijijji... A nosaltres sempre ens omple de joia i satifacció poder compartir estonetes amb vosaltres ......... encara que siguin petitones...perque no us podeu imaginar la alegria que ens dona trovar-vos!!!!!
Ens sentim molt privilegiats de conèixer a gent com vosaltres ..... d' aquest i altres forums ....i del cami que ens porta la tiramillas....on sempre acavem coneixent a algú :mrgreen:
La veritat es que ens sentim molt afortunats i amb molta sort.. si senyor!!!!!!!!!

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24136

doncs si, el desti realment es capritxos, la veritat es que no pensaba trobar la familia tiramillas, pero no es menys veritat que ens va fer molta il-lusio poder-vos coneixer.
Espero poder trobar-nos un altre dia per poder-la fer patar.
Salutacions

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24141

Es que la família Tiramillas son bona gent. A ells i a tots els amics un petonas.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24157

Familia Tiramillas és que vosaltres esteu a tot arreu :D :D recordeu l'estiu passat quan ens varem trobar al llac di Garda, una agradable sorpresa. I aquest cap de setmana de poc que no ens trobem perque nosaltres vàrem estar al Delta i vàrem dinar a una caleta molt bonica de Calafat.
A ben segur que ens trobarem en una altra ocasió.
Salutacions. :-P :-P

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24168

Gloria... quina alegriaaaaa!!!!! :mrgreen:
La veritat es que aquell vespre el recordo amb molt de carinyo....recordo una parelleta que solsament arribar nosaltres es va apropar per presentar-se :mrgreen:
I varem xerrar i xerrar ufffffffffff mira que m' agrada xerrar oi Gloria???? feia un fret que pelava .. però tots nosaltres allà aguantant estoicamnet xerrant jajajaja solsament la pluja va poder treuren's de sota el tendall i m' enrecordo que no vau voler sopar amb nosaltres punyeteros.... queda pendent ehhhhhhhhh!!!!!

Aviam si coindicim que ja toca!!!!!

Un petonàs ben fort guapa!!!!

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24169

Jofranc el dia que ens trovis hi hagi temps per parlar... millor porta una caixa de ibuprofè... perque jo xerro molt... creume =)) ja ho vas poder comprovar =)) ...
Si quan vareu trucar a la porta de la auto el meu Manolo va veure el cel obert =)) va poder descansar de mi una estoneta jajajaja.

A nosaltres també ens agradaria tornar a coincidir per tenir més temps i aprendre de tot el que sabeu.. .... :mrgreen:
Gràcies per tot!!
Un petonàs!

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24175

dissabte a platja llarga?? de Tarragona?
jo hi era!!!
al migdia, dinant!!
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24226

jimmy ... a la platja llarga de tarragona es el lloc on ens varem trobar el diumenge a l´hora de dinar amb en Mercuri.. ... el dissabte no :roll: .. podria haver estat disabte i us haguerem conegut :mrgreen:
Mª jOsé

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24281

carai, petit que és el mon!
i com ho faig per saber com sou?
hauria d'imprimir-me el post "Qui ets? d'on ets?" per saber com sou tots!
deixem-ho per instruccions del destí.
una abraçada
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: El destí es ben curiós! fa 18 anys 5 mesos #24342

Mª José,
La veritat és que us recordem amb molt de carinyo, tot i que només vàrem estar una estona junts, però ens vàreu semblar una familia molt maca i super agradable. Quan volgueu fem una sortideta junts.
Molts petonsssssss.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12