|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs si, les quatre gotes que van caure la setmana passada han estat suficients per a mostrar-me que tinc goteres a l’autocaravana. El passat dissabte, al pàrking, ho vaig comprovar en viu i en directe: a través de les claraboies superiors del saló i la cuina entra aigua, tot indica que les juntes són tot menys estanques.
Vull pensar que he tingut sort en adonar-me aviat i que la setmana passada no va ploure gaire..., perquè si no arribo a passar per l’auto fins a la setmana vinent...no vull ni pensar en el que m’hauria trobat. Des del mateix dissabte que la tinc al taller (Nota: M3 va respondre amb celeritat), ja m’he queixat a fabricants i demés, i ara em toca esperar que estigui enllestida...passada la setmana santa En www.elmonperlafinestra.blogspot.com he penjat algunes fotos, si teniu interès. Moraleja: desprès de pluges, feu una ullada de tant en tant al sostre de la vostra AC o CV, encara que sigui nova, la meva farà 3 anys aquest mes d’abril. Salutacions i bona nit, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
ostres, quin emprenyament!!!! a veure si te l´arreglen de seguida.
. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Quina pu****.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
|
vaja, no hi ha cap marca que es lliuri de pegas.
I em queixo jo d'una goteta que cau quan diluvia!Res a veure amb lo teu, segur. Tingues paciència, i no al que t'ho digui, ves tocant els coll.... Salutacions Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
M' ha agradat molt el teu blog, una pena les goteres.
|
|
|
un altre vegada compres SIKAFLEX i ho rejuntes hi et quedara com nou i sense degoters :D
Salut |
|
|
Gràcies a tots. A veure, tinc clar que a l’estar fora de garantia, no tinc res a reclamar, però estaria bé que el servei d’atenció al client de Bavaria o Pilote, donessin alguna explicació o disculpa, no espero res més. D’entrada em consta que en Pilote m’han obert el correu, espero que s’hagin molestat en llegir-lo, és a dir: traduir-lo. Ja veurem.
Pel tema de SIKA , ja he dit en Can M3 que no deixin cap cm de junta sensa repassar El fotut, a part de la pròpia averia, és que se’ns han acabat les sortides per un temps. La més pròxima era visitar València: la seva Llotja de la Seda (Patrimoni de la Humanitat), la col•lecció de Sorolla (vinguda des de Nova York) i els mundials d’atletisme de pista coberta, que als nens els hi feia gràcia. Us l'explico per si algú la pot fer per nosaltres :D I de cara a la setmana santa...doncs igual serà la primera vegada en 7 anys que no sortim...quina situació més estranya...no em quedarà més remei que fer bricolatge...hauré de treure la pols al BlackandDecker i començar a fer forats per parets i envans :D que sempre recomforta :mrgreen: Salutacions i gràcies. Marce.
John Steinbeck
|
|
|
Sense garantia? Has mirat quants anys tens de garantia d'estaqueitat? Si no recordo malament, a la caravana tenia 2 anys de garantia total i 5 anys de garantia d'estanqueitat. A la AC ara no tinc els papers aqui, però em sembla que es lo mateix. Potser algu estarà millor informat que jo. Salutacions
|
|
|
Ep! Això que dius , Mercuri, m'interessa. En el teu cas , la garantia d'estanquietat on venia reflectida: al catàleg de compra?, al manual?. A mi no em sona però començaré a buscar entre els papers. Gràcies.
Salutacions, Marce.
John Steinbeck
|
|
|
És cert!!!
Les Hymer per exemple tenen 6 anys de garantia d'estanqueitat, tot i que caldria passar una revisió anual on la casa la pugués comprovar. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|