• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2591

Que vol dir això de que aquest fil és molt marujón? :mrgreen:

Doncs nosaltres ho fem encara més fàcil, tenim dues opcions:

1ª- ens posem la roba el dia que marxem i no ens cambiem fins que tornem, el que ens extranya que per allà on anem sempre ens quedem sols... perque serà?

2ª- Portes un jersei i t'has de cambiar val?, doncs em poso el net a sobre i així succesivament fins a portar 14 gruxos de roba. El principal inconvenient es que al final ja no pot entrar per la porta de la cv.

Fora bromes, a vegades li dic a la Marta: nosaltres som dos i en ocasions tenim algun dubte en que fer amb la roba bruta i jo penso, i el dia que hi hagi canalla que pasarà?
El secret es l'ordre i amb això ho dic tot, el millor es que s'en encarregui cadascú de la seva roba (sempre que tots siguin adults, es clar). Delegar tasques no es el millor mètode que hi ha per organitzar-se perque si jo deso unes sabatilles, sempre sabré on son en canvi si no es produeix la tipica i odiosa pregunta: On tinc les sabatilles? i l'altre es pasa el dia servint a tothom. Es així o no?

Nosaltres posem la roba bruta en una bossa d'esport dins el WC i sempre fem la broma que si ens paren els Mossos o els Guardies Civils els hi posarem la documentació a dins i que la busquin...... es una bomba de rellotgeria!!!! :mrgreen: .

Apa que no digueu que els homes no ens preocupem, oi que també embrutem?

Salucions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2594

=)) =)) =)) =))
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2601

Veig que en Carles també s'aplica.
Això que dius de l'ordre ja em sembla bé, però el 1r. dia de vacances tot està molt ben posat i a mida que avancem la cosa es desmadra. Tothom recull i ho deixa on toca :?: o al primer forat que troba :!:
Al final acabo dient, carinyu tu condueix i jo ja me n'ocupo de la casa. I de debó que ho dic amb bones paraules i dolçament. ;-)

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2604

Montse, en cap moment he dubtat de la teva dolçor en dir-li al teu maridet que ja recolleixes tú, jo diria que quasi totes les esposes estimades ho dieu amb la mateixa dolçor i bones paraules peró després tremola!!!!! :twisted: :twisted:

=)) =)) =)) =)) =)) =))
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2608

Nossaltres portem una cistella plegable, i anem tiran la roba dintre. Si es poca cosa ho faig jo a má, com la roba interior o roba d´estiu. I si es roba d´hivern fem servir la rentadora i secadora ( que a Suissa, Austria i Alemanya no em vist molt sortir el sol). Jo la veritat no ho veig com un problema ja que en dues hores esta tot enllestic ( mes o menys el que dura rentadora i secadora).
Salutacions
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2626

Hola Ona, me parece que la mini lavadora de 2 kg la vi en la Rambla Francesc Macià, en L'autèntic Mirò. Y digo me parece, porque no estoy seguro, pero si pasas por allí, puedes darle un vistazo.

Saludos.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2627

gracias duque ya ire a mirarlo y ya os lo explicaré ,aunque ahora no estoy en terrassa.

en cuan a la roba bruta també el que faix servir es el Febreze que es per treure las malas ulos, cuan unjersey per exemple no te cap taca nomes una miqueta de "oloreta" li posas febreze y al cap de un ratet ya no la fa aixi allargues una mica mes la roba va molt be pels jerseis de lívern

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12