• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Opinió camping Riera Merlès fa 18 anys 4 mesos #25387

Algú coneix el camping Riera de Merlès? Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Opinió camping Riera Merlès fa 18 anys 4 mesos #25389

Primer de tot benvinguda a casa teva Esther.
Els comentaris que jo he sentit del camping son bons.Jo no hi estat mai,encara que en conec els propietaris(son del meu poble) i son bona gent.Soposo que algun dels forers que volten per aquí hi han estat i t'informaràn millor que jo.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Opinió camping Riera Merlès fa 18 anys 4 mesos #25398

Moltes gràcies Jepi per la teva resposta :D . Acabem de canviar el remolc per una caravana que encara que és petita comparant amb el remolc em sembla "enorme" i és per això que m'agradaria saber si les parcel·les són grans o no i si els carrers són estrets o no... Amb el remolc quan ho veien una mica pelut desenganxavem i apa tan contents, però, amb la caravana no sé, no sé...
Una altra cosa el millor camí per arribar-hi sabeu quin és, em referixo a carreteres amples, etc, nosaltres sóm de Taradell molt a prop de Vic. Com veieu estic una mica espantada no sé si és normal o no però em sembla que em costarà dormir la nit de dimecres a dijous que és quan tenim pensat sortir!!!!!. Gràcies 8O .

Re: Opinió camping Riera Merlès fa 18 anys 4 mesos #25399

Hola Esther,

Per mí, el millor camí de Taradell fins al Riera de Merlès és agafar la C-17 fins passar Vic, llavors agafar la C-25 (Eix Transversal) direcció Manresa - LLeida.
Quan siguis a la C-25, passaras una àrea de servei de Cepsa a banda i banda -Àrea de Gurb-, ( trobareu una primera sortida indicant Olost de Lluçanès per la C-154, doncs passeu-la de llarg), passats un 4 o 5 km més, trobaras un pujador amb doble carril.
A mig pujador, tens la sortida que indica: Prats de LL - Olost - St. Bartomeu. Surts per aquí (es un nus viari nou que està fet desde desembre), i passats uns 10 - 15 kms arribaras a Olost. Contuniar fins a Prats de Lluçanès i després direcció cap a Sagàs -Gironella.
Entre Prats i Sagàs, trobareu el trencall a la dreta ja per conectar amb la carretera que et porta al càmping, que sí no recordo malament son uns 9 km. més.

Referent als nervis, tranquila.....és normal, tots un dia o un altre hi hem passat per aquí, al principi tot és nou i desconegut, però mica en mica us hi anireu familiaritzant i llavors serà bufar i fer ampolles!!! :mrgreen: . No dubtis en demanar tots els :?: que tinguis, entre tots segur que els resoldrem.

Doncs res, enhorabona pel canvi a la caravana-ou , us desitjem una bona estrena i que l'experiència sigui molt positiva, ja veureu com així serà. brindeM

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Opinió camping Riera Merlès fa 18 anys 4 mesos #25400

Moltes gràcies CIM per la teva ràpida resposta. M'ho anoto tot per explicar-li al meu home.
Els nens, de 8 i 5 anys, estan contentíssims i els nervis suposo que passaran amb l'experiència tal i com dius.
No dubtaré a demanar consells perquè veig que hi ha molt bon ambient i ganes d'ajudar.
Fins la propera !

Re: Opinió camping Riera Merlès fa 18 anys 4 mesos #25405

Esther, des de Taradell tens de fer el que et diu el Cim, passat Prats de Lluçanes a quatre kms hi trobes l'hostal Sant Cristofol, doncs just en passar al pont de la riera de Merles a mà dreta i amb 9 kms. arribaras al camping
Estereu be, tranquils, podreu pasejar, les parcel-les estan be, l'unic es que potser hi han molts "cebolletas".
Des d'aqui podeu fer una excursioneta fins a Salselles un poble que fins no fa gaire nomes hi vivia una familia (a peu), amb cotxe podeu anar fins a St. Jaume de Frontanya el poble amb menys habitans de Catalunya.

PD. Salselles encara que nomes hi ha una familia no consta com a municipi, es del terme municipal de Lluça.

Salutacions i bona estada al Lluçanes

Re: Opinió camping Riera Merlès fa 18 anys 4 mesos #25407

Hola i benvinguda!

Nosaltres i hem estat un parell de vegades i va ser el primer lloc on vem anar només comprar la caravana. Els últims 9 km ens van espantar molt doncs fa pujadeta i la carretera es força estreteta, al menys ens ho semblava per què no teniem gens de pràctica. No obstant els vam fer molt bé i tranquilets. Imagina't, al cap de dos mesos ja hi tonavem a ser i els nens volen tornar aquest any. El càmping està bé i te l'encant del riu que es fantàstic tan per banyar-te com per passejar.

Ánim, la primera sortida fa respecte però ja veuràs que no n'hi ha per tant.

Que ho disfruteu.

Re: Opinió camping Riera Merlès fa 18 anys 4 mesos #25412

Moltes gràcies a tots per la vostra ajuda i ja us explicaré com ha anat a la tornada.
Bones vacances!!!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12