|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
EvaV, Mercuri, Jofranc, mirypaco, jimmy, masi, matrix....i a la resta del fòrum d’aquesta web.
Si recordareu www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1838 a mitjans de febrer la meva autocaravana va patir unes filtracions per un problemes de juntes. Gràcies als consells i comentaris d’aquests companys vaig localitzar un catàleg en francès, de quan vaig comprar l’autocaravana, on es garantia l’estanquitat per 5 anys. Amb ell i un burofax vaig reclamar el que era obvi. I ja està: prova superada!!. Tres setmanes més tard l’autocaravana ja estava disponible per a la seva recollida: claraboia nova, juntes repassades i cost zero. I ull!: hem pogut marxar de vacances, cosa que no tenia gens clara fins fa poc. Salutacions i gràcies a tots, companys. Ah! I no llanceu mai els catàlegs ni papers similars dels vostres elements d’acampada, per molt vells o inutils que semblin; poden tenir caràcter contractual. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Marce, ens alegrem molt que hagueu pogut solventar el tema de les filtracions d'aigua, que ho hagi cobert la garantia i que hagueu pogut sortir de vacances. :-))
Salutacions
|
|
|
Una bona noticia, i una bona resposta per part del fabricant.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Una molt bona notícia !!!
És bo saber que de vegades les coses encara són com haurien de ser (estem bastant acostumats al contrari). Enhorabona !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Felicitats, m' alegro molt de que ja estigui tot arreglat.
La veritat és que el Burofax a mí tambè em va ajudar desprès d' un any de reclamacions amb una empresa d'aire condicionat. A disfrutar-la. |
|
|
Marce, m' alegro molt de que estigui tot solocionat.
Pro ho ha cobert la garantia sense passar la revisió anual? |
|
|
Doncs si, la veritat és que si. I penso que tot es deu a una incorrecta gestió del servei postvenda de la casa, no només del distribuïdor. Uns apunts:
-en el catàleg venia que s’ha de passar una revisió cada any, però és un catàleg en francès, i em sembla que a la CE totes les instruccions i manuals han de venir en la llengua del país de comercialització. Vull dir que aquest aspecte no està ben cobert per part del fabricant i em sembla que una reclamació formal els hi seria contrària. (Comentari: sóc soci de l’OCU, en aquest cas no han intervingut, però si hagués calgut hauria demanat la seva col•laboració, i segur que haurien atacat per aquí). -ells mai en el moment de compra o en la paperassa, que jo recordi, em van informar de cap calendari de revisions i demés, tal com fa FIAT en el seu manual. -per altra banda, malauradament, jo he passat cada any pel distribuïdor, per una revisió allà, una millora per ací (una d’elles vinculades al segellat dels ancoratges de la baca), uns ajusts aquí, etc. Si no ho han supervisat ells... -el distribuïdor em va reconèixer que el material de la junta havia funcionant malament: "el material de la junta s’havia rigiditzat tant que va arribar a trencar el marc de la claraboia" o algo similar. Una explicació que em costa creure, estem parlant d’un material segellant en exteriors, en altres àmbits (navegació, edificació, etc) s’apliquen de similars i això no passa, em costa creure-ho. Jo penso que el material es va fer malbé abans d’aplicar-se (caducitat del producte?, mala gestió d’emmagatzematge?) o es va aplicar malament. En qualsevol cas, sigui el que sigui, penso que és un problema derivat de la fase de construcció del vehicle. -que consti que jo, al desconèixer inicialment el tema de la garantia, ja m’havia fet a la idea de pagar la reparació,fins i tot ells em van fer una estimació pressupostària de la reparació (claraboia nova, repàs de totes les juntes, etc) . En mosqueja que ningú em comentés el tema de la garantia des del primer moment, encara que fos com a una hipòtesi. -des del moment que vaig enviar el burofax reclamant l’aplicació de la garantia, em van respondre que no hi hauria despesa per part meva. I el dia de la recollida a l’apreciar que faltaven per repassar les juntes de dos claraboies més (dutxa i WC) no vam posar cap pega i ho vam fer al davant meu. Per part meva, veiem que la gestió havia sigut relativament satisfactòria, he assumit que la neteja de la tapisseria interior la faré jo...així també disposava de l’AC per setmana santa. -trobo a faltar una resposta de cortesia de Bavaria o Pilote als meus emails. I eren emails d’allò més diplomàtics, eren del començament del tema: a part de mostrar la meva queixa per aquest problema amb una AC relativament nova, només els hi demanava ajuda tècnica per a assessorar al seu distribuïdor en la reparació. -també és una pena un fet: jo sóc un afortunat al tenir l’AC a 30-45’ del distribuïdor, si fos un client de Toledo o Huelva o A Coruña, segur que m’hauria menjat tot solet el marró...o no. I ja està , perdona pel rotllo i gràcies per l’interès.. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|