
|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
1.- No me funciona el wc quñimico:
Esta semana santa se me ha estropeado el lavabo químico. Resulta que me quedé sin agua, así que fui a llenar la garrafa, le puse dentro la bomba de agua y probé que funcionaba. Los grifos funcionan perfectamente, pero el agua que debería salir hacia el water no, el mecanismo es girando una rueda que hay y que hace como si chuclara el agua, sin embargo, al accionar la rueda, no sale el agua pero sí que hace el ruido de salir el aire. Os dejo una foto en la que veréis que a vuestra derecha está esa rueda que os digo que debo girar para que salga el agua. [img][url=http://imageshack.us][img]http://img301.imageshack.us/img301/9790/thetfordbx7.jpg[/img][/url][/img] 2.-Ayuda pernocta ¿ilegal? en Barcelona Resulta que vivo al lado de un descampado, desde hace un par de años llevo aguantando a un grupo de rumanos que se congregran en ese lugar, duermen ahí, tiran la porquería al suelo, se pelean ,se emborrachan. Para que os hagáis una idea os dejo este enlace: suciasantaco.blogspot.com/ La cuestión es que primero vivían en las propias furgonetas con las que van a buscar la chatarra, pero mi sorpresa fue ayer cuando han mejorado las condiciones y han plantado una caravana. Me gustaría que me dijeráis a quién debo quejarme y que ley impide la pernocta en la calle y cuaqluier información que tengáis para evitar que en mi puerta creen un grupo de chabolas. Gracias por la ayuda!!!!!!!!!!! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No hi entenc molt, peró podría ser que tinguessis un tub desempalmat, o que la bomba s'hagi mogut i estigui per sobre el nivell de l'aigua.
A mí em va passar amb el dipósit d'aigua, va saltar un tub i la bomba va quedar "penjada", total que no xuclava. Per mirar la bomba, em sembla que has de treure el "vas" del paper higiènic, de totes formes per aquí hi ha gent molt més manetes que jo. DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mireia, respecte al primer problema no et puc ajudar, respecte al segon, no crec que es pugui considerar pernocta, sino més bé, assentament il.legal.
Pel que he llegit de l´enllaç que has possat...crec que us haurieu de unir els veïns i fer pressió a l´ajuntament o potser també al Defensor del poble o Sindic de Greuges... ben bé no sé quin organisme té més poder.... www.sindic.cat/cat/consul_quan.asp Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Mirypaco,
el meu WC (que s'assembla al vostre) té un dipòsit propi per a cisterna del WC independent del de les aixetes. Crec que tots han de ser així doncs s'hi ha d'afegir el líquid ambientador/desinfectant de color rosa :oops: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes gràcies, sí sembla ser que és un diposit independent i aquests tres mesos hem tirat de l' aigua que havia deixat l antic dueño.
Moltes gràcies de nou. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |





