|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Durant aquest cap de setmana i coincidint amb el rally de cotxes d'època , Sitges a patit un colapse descomunal.
M'informen que sense ningú convocar-les havien unes 100 AC, que contribuien de forma important a fer mes gran el colapse. Habien cotxes molt antics que van patir calentaments.... Suposo que aquests tipus de situacions farà que l'ajuntament es replantegi la construcció d'un area d'autocaravanes. El cap de setmana vinet hi ha altre aconteixement, hem sembla que es de motos, serà cuestió de fer una visita. Salutacions |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
En febrer els hi vaig enviar dos e-mails que vaig publicar en:
www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopi...;t=1632&start=45 Resultat? silenci administratiu. Espero que com dius, se'l replantegin. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
És que aquest tipus de normes universals i indiscriminades (allò de “prohibit estacionar en qualsevol lloc del municipi”) estan condemnats a la contradicció o generen situacions estranyes.
Exemple: Sitges. L’entrada nord per la C-31 té una senyal de prohibit estacionar per a AC i CV. A la dreta de la senyal està la Urb. La Llevantina. Aquesta setmana hi havia dos AC estacionades a l’interior de la Urb., ACs que per la manera d’estacionar pertanyien a veïns de la Urb., no estaven pernoctant. És a dir: molt probablement són ciutadans de Sitges (és a dir, votants de Sitges), que paguen els seus impostos a Sitges( entre ells el de tracció mecànica) i ara que passarà?: els multaran?, hauran d’estacionar just en la frontera del terme, a Vilanova o Sant Pere de Ribes?, o l’ajuntament farà una llista d’AC “sitgetanes” a les que no aplicaran la llei?...I ull!, no estic reclamant que apliquin aquesta llei a aquests veïns autocaravanistes, simplement és el de sempre: no es regula com cal i s’entra en un munt de contradiccions o situacions ambigües. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|