|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
A finals de juny s'inaugurarà un area d'acollida d'autocaravanes a un poble del Penedés, s'està habilitant en els terrenys i per part del propietaris d'una cava.
també s'obrirà proximament un gran aparcament de caravanes i d'autocaravanes. Es celebrarà una revetlla com una sortida mensual de la secció d'autocaravanes de la UCC, entitat que ha col.laborat amb la seva creació. Estem estudian la formula de fer la revetlla extensible a la resta de companys. Salutacions. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Apunteu-me a la llista. Vull ser el primer.
Tinc moltes ganes de provar aquest turisme enològic. Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Felicitats Jaume per la feina ben feta.Que en poguem veure moltes més en projecte i obertes.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Molt bona notícia Jaume. Enhorabona per la part que et toca que segur que es bastanta, menys mal que tenim persones com tú treballant sense descans a l´hombra per el nostre col.lectiu.
Una salutació per la Nuria. |
|
|
Que consti que a mi ja m’estranyava tant de silenci per part d’en Jaume..., segur que està ficat en algun contubernio , em deia :mrgreen: .
De fet, estic convençut que el Jaume està en això del autocaravanisme per muntar pollastres i mobilitzacions, i no per fer Kms i viatjar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Doncs enhorabona per la iniciativa al que pertoqui (UCC i sponsor) , i a veure si s’estén la iniciativa, a la manera de França, que Catalunya està plena de zones agrícoles interessants i algunes amb denominació d’origen incloses. Salutacions i endavant!!!. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Enhorabona per l´iniciativa... si fós per tothom i per feina em quadrés...intentariem anar-hi
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Gràcies Jaume per la feina que esteu fent .
Quan diguis la data mirarem si podem venir ja que amb el bàsquet estem bastant lligats.......... :mrgreen: Ens faria molt ilusió poder acompanyar-vos!!! Mª José :mrgreen: |
|
|
Enhorabuena para todos.Ya diras donde esta para estrenarla.
Un saludo Jorge :D :D |
|
|
Gracias per la feina que feu.
|
|