• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26098

Bon dia, bon’ hora!

Ja fas un parell de dies que estic visitant aquest fòrum. Per a mí açò dels fòrums és del tot nou. Perdoneu, ara me n’he adonat que no havia fet la meua presentació.
El meu pseudònim (nick?) és Perecompte i tinc una caravana plegable, que feia uns quants anys que, per motius familiars i antigor del cotxe, no la utilitzava. Ara que vull posar-la i posar-me al dia, els meus fills m’aconsellaren buscar per internet informació i ... Heus-me ací. Pel moment no iniciaré cap fil continuaré a l’aguait, però potser quan sàpia millor com funciona el fòrum m’atrevisca a iniciar-ne un ...de Plegables.
Supose que haureu endivinat per certes paraules que soc valencià i si no és així, puix us ho descobrisc...

Fins prompte.

Perecompte
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26100

Benvingut PEre, i enhorabona per decidir-te a entrar al món del càmping.
Precisament hi ha una forera valenciana que també tenia (crec que encara la té)I una cv plegable.... i també hi han més, de forers valencians voltant per aquí.
I qualsevol dubte ja saps....pregunta.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26101

Hola,

Benvingut, tabt de bo et trobis agust entre nosaltres.

No dubtis en preguntar que segur et donarem un cop de ma.

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26105

Benvingut!!!

No pateixis que t'entendrem molt bé i si no preguntarem. Ens anirà bé per ampliar les conexences vers el Valencià. Tu no et tallis.

Endavant, com a casa teva.

Salut.

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26116

Benvingut siguis!!! HF

Ara a posar a punt la vostra "caseta" plegable i a voltar mon. :mrgreen:
Si des d'aquí et podem ajudar a resoldre algun dubte, endavant, per això hi som.

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26123

¡¡ Bienvenido al foro !!
Aqui encontrarás un montón de gente estupenda, dispuesta a ayudarte en todo lo que sea necesario.
Me alegro de ver a otro paisano por aqui, ahora solo nos falta coincidir en alguna kedada y conocernos.
Por cierto contra mas valencianos seamos mas fuerza tendremos para hacerlos bajar hacía aqui, que de Tarragona no pasan.

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26136

Benvingut siguis company !!! HF

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26137

Benvingut Pere i familia al foro!!!

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26141

Benvinguts, familia desde Castelldefels

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26145

:D Gràcies a tots, em sent una miqueta "aclaparat" per la rebuda que m'heu fet, no m'ho esperava. Feu sentir-se com si ens coneguerem des de sempre. Gràcies
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26147

Hey !!! Hola , que tal ??? Soc la Mària , y tambe soc de Valencia , com diu la carlina , a vore si van baixan per açi , besets per a tots :D .

Re: Salutacions fa 12 anys 7 mesos #26174

Holaaaaa Holaaaaa Holaaaaa ......................BENVINGUT !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.