• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26108

BON DIA, BON' HORA!

He decidit no esperar més. Amb aquest fil inaugure el RACÓ DE LES. PLEGABLES. Qui en tinga pot afegir-s'hi el més prompte possibleper a dinar-li moviment. Així podrem parlar de le nostres cv. i dels seues coses específiques. Vinga, som-m'hi!
Fins prompte.

PD. No sé com es pot mantenir el fil en primera vista, per a que la gent que en tinga de plegables puga localitzar-lo rapidament. S'admeten suggeriments dels experts!
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26114

Cada cop que algú hi respon pasa a primera fila.

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26121

PD. No sé com es pot mantenir el fil en primera vista, per a que la gent que en tinga de plegables puga localitzar-lo rapidament. S'admeten suggeriments dels experts!

Hola Pere,

Potser per assegurar que els companys de les pleglables el trobin, el fil es podria posar en un altre apartat com el Calaix de Sastre o a l'Apartat Tècnic, perqué en aquest de Altres temes no campistes, es possible que no ho trobin.
Webmestre, suposo que podries canviar-ho oi? ;-)

P.D. No sé si també es podria posar com a tema permanent, això ja es cosa del "Mister". :roll:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26140

Bon dia, bon'hora!

Gràcies Mestre per la rapidesa amb la qual ha(s) obert el fil. Espere que els "nombrosos" plegadors comencen a visitar-lo
Seguint les teues indicacions he premut sobre Cercar i m'ha aparegut un missatge de Taulaí (Teuladí per als de dalt), encara que era de l'any 2006. Crec que l'he vist per altres fòrums, el cercaré i li comunicaré aquest fil.
Salut a tots

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26224

Bon dia, bon' hora!

Què passa? Què no hi ha cap plegable? N' és impossible.
De ben segur que ens han visitat però no ens ho fan saber.
Encara que no tingau Cv. plegable, també podeu hi escriure alguna coseta, no? Si no el senyor Mestre ens retirarà la preferència.

Fins ara.

PD Em fa gràcia utilitzar la paraula "Mestre" amb el sentit que li donenm ací, puix des de menut que no la havia tornada a sentir en el significat que huí diriem de: "Jefe" "amo". Està be adaptar velles expresions a nous usos.

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26259

pues con caravana plegable yo solo conocia a los Taulai, pero se han pasado a AC, ya no conozco a mas, bueno Rodamon tiene una que no se puede decir bien/bien plegable, pues solo se eleva un poco el techo, el lo explicara mejor.

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26351

Perecomte como dice Tonio nosotros hemos tenidos dos plegables una rápido conformatic y una orlino 39S, pero nos hemos pasado a AC. Anda que no se lo pasaban bien en las quedadas viendo el circo que montábamos. Con ellas entramos en este mundo del campismo y tengo recuerdo muy muy buenos sobre todo con los totcampistas.
Saludos.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26354

Pere, jo només he vist de plegables la de Taulaí.... em penso que és una opció molt particular, perque el lloc per guardar sigui petit..., perque l´has trobat com bona oferta....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26359

Pere de segur que hi ha altres que com tu tenen una plegable,el que passa que encara no coneixen el forum ni el teu interes en tenir un lloc on parlar-ne.
Anims.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26370

Hola, hem presento em dic Yolanda i ens acabem de comprar una trigano silver, estem boixos de contents, encara que no ens la donaran fins a mitjans de maig. Som bastant novatos pero volem fer molts km. Tot i que ens ha semblat una mica cara nesesitavem aquesta per les mides.
Be fa molt poc que entro en aquest forum, i no conec a ningu. Poc a poc ens anirem coneixen

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26378

Hola yolanda , benvinguda..... he buscat (soc una mica coatilla.. :mrgreen: ) i he trobat això, és la vostra cv??? és molt maca!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26405

Hola Matrix, si es com aquesta, però la 420 que es de 3/4 places, quan la tinguem ja posarem fotos. :D :-))

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26422

COM VA?
SIGUES BENVINGUDA YOLANDA, A LES CV. I ESPECIALEMT A LES PLEGABLES. A LA TEUA SE LI ABAIXA LA PART QUADRADA QUE SOBREIX, NO?
VEIG QUE AÇÒ S'ANIMA UNA MIQUETA. TROBAVA QUE NO RUTLLARIA EL FÒRUM. LA MEUA PLEGABLE ÉS ANTIGA I LES PARETS S'ABATEN PER LA MEITAT. UNA RAPIDO.
JA TENIA NOTÍCIES DE "TEULAÍ" I QUE ENGUANY S'HAVIA PASSAT A LES AC. XQ HE ESTAT REPASSANT MISSATGES D'ALTRES FÒRUMS.
DE SEGUR QUE HI HA MÉS PLEGABLES, A POC A POC ANIRAN APAREIXENT.
SALUT I FORÇA

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26475

Hola Pere, sobre la teva pregunta es que si se li baixa la part d'adalt, i te d'altura 2 metros plegada.
haviam si s'anima això com tu dius.
Us volia fer una pregunta, estic començant a mirar els seguros,m'aconselleu algo, o algun seguro en particular, volem posar-la a tot risc, pero entra tot???.
Una abraçada
Yolanda

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26541

Com va?

Volia esperar la resposta de gent més entesa en el tema, però donat que ningú no t'ha contestat, et diré com ho tinc jo.
Durant molts anys he tingut la cv. a la materixa pólissa del cotxe a Mútua Madrileña. El tenia a tot risc i la pólissa feia menció de la caravana. Fa un parells d'anys m'aplegà una lletra diguent-me que devia de separar l'assegurança del vehicle de la de la cv. i que ells a les cv. només feia a tercers. Vaig parlar més d'una volta amb ells per que semblava que era una opció voluntaria meua, però, aleshores em digueren que ells cancel·larien la cv. de la pólissa i punt; vaig entrendre que es basaven en alguna regulació general i a més a més, n'era una decisió de la Directiva.
Ad altres fòrums he llegit que algunes asseguradores tenen més cobertures que la simple a tercers. El meu consell és que t' "assegures" ben be, si és possible preguntant (per açò has fet aquest correu, veritat?)a algú que haja tingut un accident amb la cv. per saber com a respost l'asseguradora, xq a l'hora de cobrar mai no posen pegues però a l'hora de pagar... A veure si s'anima algú i ens conta alguna cosa més, xq a mi també m'interessaria també tenir la cv. més assegurada que no la tinc ara.
Fins prompte

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26542

Disculpeu!
M'equivocat al trasmetre el meu missatge anterior. Era per a un altre fil, on preguntaven pel tema de l'assegurança de la cv.

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26545

M'he marejat una miqueta. La respoosta si que era per a aquest fil. Concretament era per a YolandaO.
Foins una altra.

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26567

Hola Pere, sobre la teva pregunta es que si se li baixa la part d'adalt, i te d'altura 2 metros plegada.
haviam si s'anima això com tu dius.
Us volia fer una pregunta, estic començant a mirar els seguros,m'aconselleu algo, o algun seguro en particular, volem posar-la a tot risc, pero entra tot???.
Una abraçada
Yolanda

Com va?

He continuat pensant en el tema de l'assegurança. En rondava pel cap que havia llegit alguna cosa. Així que he repassat altres fòrums on podria haver-lo vist i he trobat açò; en el fòrum www.elcampismo.activoforo.com, en un fil que fan la mateixa pregunta que tú, li han donat l'adreça electrònica d'una asseguradora : www.jazseguros.com.
A veure si t'acomoda. Ja ens mantindràs informats. Jo també miraré alguna cosa més per a mí.
Salut!

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26783

• jajuman
  • Visitant
  • Visitant
Hola buenos dias a todos,solamente comentar a perecompte que nos hemos ido al foro de webcampista,porque en campingsalon no se puede entrar,en el nuevo foro hay un hilo puesto de ayer en el que se esta organizando una quedada en el pueblo de tuna(coca-segovia)para el 6,7, y8 de junio para los que tengan caravanas plegables.Esto viene a cuento porque como en el otro foro no se puede entrar y no se sabe cuanto va a durar el tema,te lo comento para que estes informado y para todo aquel que quiera venir.un saludo

Re: RACÓ DE LES CARAVANES PLEGABLES fa 18 anys 3 mesos #26800

!Hola a todos!

Gracias Jajuman por avisarme de la quedada de plegables. Ayer, casualmente, estuve hablando con Cjgm,entre otras cosas, sobre esa posible quedada que Tuna insinuaba en su último mensaje de Campingsalon. Esta noche le tocaré a casa y se lo contaré, si es que no se ha enterado por otra vía. Vosotros podreis ir? Ya hablaremos más adelante sobre el viaje.

Hasta pronto.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12