|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
No sé com dir-ho , em fa una mica de vergonya...donsc sembla que tingui el cap d´una àvia desmemoriada.
No trobo el meu mapa de carreteres de França, de michelin. He buscat als llocs on, lògicament , hauria d´estar i no el veig..... potsser l´hagui deixat a algú i no m´enrecordi... i abans de posar la casa cap del baix...... us ho pregunto...... :oops: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
ostras que rabia de eso, por experiencia te dire que mires en ese sitio donde lo dejarias para tenerlo a mano cuando lo fueras a necesitar para algo ya previsto, ¿ sabes a que me refiero?
aveces, al menos yo, guardo algo en un lugar seguro, para no perderlo y,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, luego no lo encuentro porque no esta en su sitio de siempre, sino que esta en el lugar seguro. a mi me ha pasado demasiadas veces, mis hijas cuando digo que hay que guardar algo siempre dicen " que no lo guarde papa" martell martell ( las confianzas dan asco ) |
|
|
jajaja... tener hijas para esto...jajjaja..
lo mirare... de hecho estoy segura que ha sido eso...pero .... puede ser cualquier sitio... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
l'ultima sortida que vam fer cap a França quan vam arribar a la Junquera
vaig voler mirar el mapa per situar-me i tot i que estaba segur d'haber-lo posat entre les altres coses doncs no el vaig trobar...seguidament a comprar-ne un altre de seguida...al cap vespre despres de sopar i instalats per pernoctar vaig dir "treure el portatil per escriure una mica" i voilà ici le plan des rutes. Vull dir que quan menys t'ho pensis et sortira Salutacions |
|
|
aixó espero jofranc... tinc fins al juliol per trobar-lo... ja que les sortides d´aprop de le frontera encara m´atreveixo a fer-les sense mapa.... direcció platja.... i cap abaix arribo a la frontera... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
dance dance dance ja l´he trobat!!!! L´havia deixat a una companya de la feina.. i ahir se´n va encendre la llum, li vaig preguntar i , efectivament, el tenia ella!!
|
|
|
veus dona les coses es solucionen soles..a vagades.. ara ja nomes et queda el dubte de si ja el pots donar per perdut :mrgreen: vull dir que si no t'el torna ja l'has vist prou :?: (es broma)
Salutacions |
|
|
jejejej...per si de cas, aquest matí, sortint del a feina l´he portada a casa amb el cotxe i m´ho ha baixat!! el tinc al meu poder :mrgreen:
|
|
|
no estaria mal que se inventese un sistema tipo "llamada perdida" que usamos con el movil cuando no sabemos donde esta, nos hacemos una llamada y lo encontramos, pues un sistema parecido para con otras cosas, por ejemplo los libros que dejamos y no nos devuelven nunca, por suerte con los mp3 y demas, ya no se dejan discos, pero para lo que de verdad iria bien un sistema asi seria para las gafas, me paso el dia buscando las gafas, al no usarlas siempre no se nunca donde estan.
con un sistema parecido , Marta hubiera localizdo enseguida su mapa =)) =)) =)) |
|
|
El que comenta en Tonio de les ulleres, em passava a mi amb el mobil, tot el dia trucaba des d'un altre tlf. al mobil per saber on l'havia deixat, finalment me'n vaig cansar de tanta comèdia i el baig donar de baixa. Quina felicitat.
Evidentment això nomes passa amb aquelles coses que gairebe no fem servir. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
I amb les claus?? mir aque m´he deixat onçblidades les claus un munt de vegades!!! :roll:
|
|
|
Holaaaaa A ver si doy un poco de luz al asunto Marta. :idea:
En primer lugar, hay que asegurarse que no lo ha guardado el rey de la casa, porque si es así no es fácil encontrarlo, como le pasa a Tonio, que no guardan sino esconden. 8-) Segundo lugar no pidas al rey de la cas que lo busque el, es como cuando le dices que saque el queso del frigorífico y te dice -"No lo veo, ¿Dónde está?". Y la nevera por dentro solo tiene un metro repartido en cuatro estantes. 8O :evil: Lo encontrará si lo guardas delante de las cervezas martell Tercero, buscalo tu que aunque lo hagas 20 veces serás la única que consiga encontrarlo, no llames al rey de la casa, en todo caso pide ayuda a tu hijA, tu hermanA, tu amigA, vecinA. Vuelve a mirar dónde debería estar icona_onada Estaba ahíiiiiiiiiii, Tenemos tantas cosa en la cabeza que de vez en cuando se nos mojan los circuitos, pero lo resolvemos, y si no te lo crees ¿Cuántas veces al día oyes? -"Mamáaaaaaaaa ¿Dónd esta................", "Cariñoooooooooo ¿has visto..............? Ahora me lloveran las criticas. A las personas francas nos suele ocurrir. =)) :-)) =)) Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|