• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tour de France a París fa 18 anys 3 mesos #26267

Tinc un problema, bé no sé si és un problema o una sort.
Tenim previst anar a Paris i la Bretanya aquest estiu, i mirant les dates, els dies previstos per anar a Paris i Eurodisney coincideixen amb el final del Tour a Paris.
Algun s'ha trobat amb el cas?
Què és millor aprofitar per anar a Eurodisney el diumenge, ¿ hi haurà menys gent? ( tenia previst anar dijous i divendres, els caps de setmana ja se sap)
Cal fugir de Paris el dia de l'arribada del Tour, o bé és un espectacle? ( vaig amb nens, pares, sogra,...)
Algun consell?, algú que si hagi trobat?....
Gràcies,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tour de France a París fa 18 anys 3 mesos #26268

Nosaltres l'any passat erem a Versalles, just quan va acabar el Tour i hi havia moltíssima gent. No sé com estarà Eurodisney però crec que trobaràs gent per tot arreu, potser no tant francès però si turista.

Re: Tour de France a París fa 18 anys 3 mesos #26343

Tinc un problema, bé no sé si és un problema o una sort.
Tenim previst anar a Paris i la Bretanya aquest estiu, i mirant les dates, els dies previstos per anar a Paris i Eurodisney coincideixen amb el final del Tour a Paris.
Algun s'ha trobat amb el cas?
Què és millor aprofitar per anar a Eurodisney el diumenge, ¿ hi haurà menys gent? ( tenia previst anar dijous i divendres, els caps de setmana ja se sap)
Cal fugir de Paris el dia de l'arribada del Tour, o bé és un espectacle? ( vaig amb nens, pares, sogra,...)
Algun consell?, algú que si hagi trobat?....
Gràcies,

Nosaltres fa 2 anys varem arribar a París el mateix día que arribava el Tour, anavam al camping "Le bois de Boulogne" i el tour passava per la porta, els carrers estavan tancats desde la primera hora del matí, així que ens varem acostar al camping el maxim possible a uns 700 metres i a 50 de la ruta del tour, vem anar caminant fins al camping, fer la inscripciò, escollir la parcel-la i tornar a la cv per menjar i fer temps, a les 4 de la tarda va passar la comitiva i a les 5 ja estavem instalats. La veritat es que val la pena estar ben d'ora al recorregut, no paran de passar cotxes de propaganda fent regals, vehicles de premsa i de la organitzaciò, es fa una mica pesat peró es tot un espectacle que m'alegro d'aver viscut. L'any passat també vem coincidir amb el tour a Carcassonne, camí de la Bretanya, i també va ser un espectacle, tot i que varem arribar pocs minuts abans de que passesin els corredors.
Per cert, si voleu informació sobre Bretanya em passeu l'adreça de correu i us l'envío.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12