|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tinc un problema, bé no sé si és un problema o una sort.
Tenim previst anar a Paris i la Bretanya aquest estiu, i mirant les dates, els dies previstos per anar a Paris i Eurodisney coincideixen amb el final del Tour a Paris. Algun s'ha trobat amb el cas? Què és millor aprofitar per anar a Eurodisney el diumenge, ¿ hi haurà menys gent? ( tenia previst anar dijous i divendres, els caps de setmana ja se sap) Cal fugir de Paris el dia de l'arribada del Tour, o bé és un espectacle? ( vaig amb nens, pares, sogra,...) Algun consell?, algú que si hagi trobat?.... Gràcies, |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres l'any passat erem a Versalles, just quan va acabar el Tour i hi havia moltíssima gent. No sé com estarà Eurodisney però crec que trobaràs gent per tot arreu, potser no tant francès però si turista.
|
|
|
Nosaltres fa 2 anys varem arribar a París el mateix día que arribava el Tour, anavam al camping "Le bois de Boulogne" i el tour passava per la porta, els carrers estavan tancats desde la primera hora del matí, així que ens varem acostar al camping el maxim possible a uns 700 metres i a 50 de la ruta del tour, vem anar caminant fins al camping, fer la inscripciò, escollir la parcel-la i tornar a la cv per menjar i fer temps, a les 4 de la tarda va passar la comitiva i a les 5 ja estavem instalats. La veritat es que val la pena estar ben d'ora al recorregut, no paran de passar cotxes de propaganda fent regals, vehicles de premsa i de la organitzaciò, es fa una mica pesat peró es tot un espectacle que m'alegro d'aver viscut. L'any passat també vem coincidir amb el tour a Carcassonne, camí de la Bretanya, i també va ser un espectacle, tot i que varem arribar pocs minuts abans de que passesin els corredors. Per cert, si voleu informació sobre Bretanya em passeu l'adreça de correu i us l'envío. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|