|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algú ha canviat el matalàs del llit? Es que en Pere s´està fent gran i no dorm bé... el problema és que s´hn de fer a mida....em sembla.... i clar... ja posats el posariem de viscoelàstica ( el làtex pesa més... crec)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Amb la caravana jo dormia fatal, des de el primer dia fins a l'ultim, llavors vam decidir canviar de matalàs, però JA QUE havíem de canviar el matalàs, vaig convèncer a la "jefa" per a que canviés matalàs i caravana sencera, i des de que tenim l'auto ja no m'ha tornat a fer mal la esquena....un altre cosa és el cap, a dinal de mes,...
A part de la broma, suposo que dormim millor o pitjor en funció de la densitat del matalàs. També pensa els dies a l'any que hi dormiràs, que no serà cada dia, al menys de moment, i aquests de viscoelàstic, costen una pasta, no ?. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Encara no ens han donat el presupost....
El cas és que el llit de la cabina és millor que el de darrere.....segons el que costi....haurem de canviar de llit, però els nens no volen...el que van rondinar per fer la prova... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Bones,
això del dormir és molt personal. Una idea que igual podeu provar abans de fer una inversió en un matalàs nou. A l’Ikea tenen una mena de suplement pels matalassos, de diversos gruixos (de 4 cm en endavant) i dimensions (llit simple o doble), som com una mena de tatamis (de teixit, ep!! res de plàstic ) que igual ho podeu provar. Nosaltres vam comprar el de 4 cm , crec, pel llit de la cabina i la Montse ha trobat certa millora, però clar és un tema molt personal. El que fan és donar més rigidessa, que no sé si és el que busqueu. Ho he trobat!!!: www.ikea.com/es/es/catalog/categories/range/10376/10634/ Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
nosaltres hem canviat el matalàs de m.....da que portava la cv per un de latex com el que tenim a casa perque el meu marit pateix de l'esquena i no hem volgut jugar-nos-la amb un altre tipus. No ha calgut fer res a mida perque el nostre llit te una mida estandar 195 x 135, queda molt encaixat però va de conya.
|
|
|
Marce!! moltes gràcies!! hi ha un que s´adapta a les mides y que surt 2/3 més barats que el que ens demanen a les matalasseries... anirem dimecrs a Ikea a veure
|
|
|
Marce y matrix aquests matalassets de l'ikea els poseu a la ac per substituir-los pels que venen d'origen o per posar-los a sota i augmentar el gruix també, a part de la rigidesa?
jo el que vull mirar si trobo coixins que s'adaptin a mi, perquè tinc dolor cervical...però això em passa a casa també. 8-) La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Hola Marta,
Nosaltres ens trobavem amb el mateix problema, teníem un matalàs d'espuna a la cv i la veritat, no hi dormíem gens bé. Un bon dia, vàrem tenir que cambiar el matalàs del llit de casa, i buscant per internet, vaig trobar un fabricant que els venia directament de fàbrica per Ebay. Jo que soc una mica desconfiat en comprar segons quines coses per internet (digue'm tradicional), vàrem decidir de probar-ho per dos motius: el preu i el producte en sí. Resultat: fantàstic!!!. Preu del matalàs: 159 + 20 enviament, total: 179 eu. El segon pas va ser posar-me en contacte amb el fabricant per si podia fer-ne un a mida per la cv i la resposta va ser: Cap problema!!! S'ha de dir que vàrem tenir que pagar un suplement de 20 eu. per ser a mida (210x127). preu: 159 + 20 enviament + 20 suple. Total: 199 eu. Doncs res, ara dormim amb el mateix matalàs de latex a casa i a la cv i la veritat, es un luxe no notar cap diferència. Si t'interessa, et paso les dades per privat. Un petó :mrgreen: Carles No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Jo el tinc entre les lames i el matalàs de fàbrica. Si hagués de dormir només sobre el matalasset de ben segur que mai pernoctaria :D ..... Clar, que llavors podria anar a Blanes... sembla ser que mentre no pernoctis pots ser-hi sense problemes :twisted: :twisted:
Salutacions. Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Jo m´he anta a aquest altra matalàs, de làtex
www.ikea.com/es/es/catalog/products/70139942
|
|
|
jeje Marce...així aniré a Blanes tranquilament..quan la poli em digui alguna cosa els ensenyaré el matalàs que tinc...és ben prim.
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Al final va ser el matalàs de l ´ikea , ja l´hem provat i en Pere s´aixeca més descansat. :D
|
|