• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26614

Hola a tothom, ja fa un temps que soc registrat, que us llegeixo, però encara no havia participat. A dia d´avui tenim caravana desde fa uns 10 anys, i em decidit comprar-nos una AC.
Aquí comencen les dubte i preguntes.
Ens agrada la ROLLER TEAM GRANDUCA GT, es model 2008 amb impost del 14,75% inclòs, el preu supera els 50.000€, crec que és un preu força elevat. És per això que demano consell sobre aquesta AC. Si algú de vosltres en te una, que em digui la seva experiència.

qualitat relació preu?
acabats?
problemes?

etc, etc, tota informació serà benvinguda.

gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26617

Quan nosaltres miràvem... a Vic en tenia aquesta marca...com que estàven dubtossos amb el tema de l´impost.... la granduca capuchina hauria estat una molt bona alternativa, ja que ens va agradar força.
D´altra banda no et puc ajudar massa, ja que no la tinc....però totes les marques, tenen les seves cosetes....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26651

Hola Aspen,benvingut.
No et puc ajudar amb el model,pero els preus son alts ja ho sabem.
Jo la primera Ac la vaig comprar de segona mà per probar i descubrir la que realment voliem,es una opció.Esperem que algú que tingui aquest model o semblant et pugui ajudar.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26652

Guau!!! Ës una senyora autocaravana, fa bona pinta. Una idea que igual ja l’has contemplada, a l’hora de mirar si n’hi han d’altres marques que t’ofereixen les mateixes prestacions pels mateixos euros:
-en la revista de “Su camping y su mundo” al final tenen un directori de marques i preus. Pots fer un xequeig a totes les Ac de 50.000 € o menys i mirar que hi ha al mercat.
- a la web de la revista (campingsalon), tenen un buscador d’Ac, pots anar mirant les acs que compleixen les teves necessitats (potencia, places, etc) i a veure que trobes.
-aquest cap de setmana fan portes obertes a tota Catalunya el venedors d’Ac, fes una visita a d’altres distribuïdors, apreta’ls molt econòmicament per un model semblant al teu i quan tinguis un preu interessant te’n-hi vas a la botiga Roller Teamal i els hi dius: “Doncs aquells d’allà per 47.500 em donen el mateix i a sobre em regalen.....”. ;-)
Altres aspectes que poden facilitar-te l’us de l’AC a posteriori: que la marca tingui distribuïdors per la teva zona, no és per ser “cenizo”, però si has d’utilitzar el servei potsvenda que no hagis de desplaçar-te a Ciudad Real per a que et facin una revisió o reparació en període de garantia.
Penso que tu tens un avantatge (que per exemple jo no vaig tenir) i és que vens del món de la caravana, i d’un cop de vista podràs saber si aquell envà o armari petarà en dos dies, o si aquella fixació l’hauràs de reforçar al cap de tres anys, o si aquell accessori que et “regalen” és totalment prescindible i per tant que te'l descomptin del preu :mrgreen: .
Per acabar , i deixo de donar-te la vara: al seu dia vaig fer un petit articulet sobre quatre idees a considerar, segons el meu criteri, a l’hora de comprar una Ac, em sembla que tu ja ho tens tu força clar , però si vols fer-li una ullada: elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/01/la-compra-duna-autocaravana.html

I ja està, i bona compra!!!.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26665

Moltes gràcies a tots per els vostres consells.
Ja hem fet "fira" i he comprat la GRANDUCA GT, entre tots els vehicles que em mirat, és el que s´ajusta al que volem, menys en el preu. :D

Quan ens l´entreguin ja us penjarem alguna foto per a que opineu.

Ara tenim un mar de dubtes, encara que venim de la CV i sabem com funciona el tema campisme, viatjar en AC és diferent, i podeu comptar que serem pesats en la quantitat de preguntes i dubtes que tenim.

De moment esperem que ens la entreguin....... quins nervis.......

Per cert, el primer consell........ Per la primera sortida de "finde" amb l AC, ons ens aconselleu que podem fer l´estrena??????

vinga, vinga....aquests consells.

Re: Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26667

Doncs enhorabona família i a fer-li molts quilòmetres!!!
Primer cap de setmana? El que hem fet nosaltres: el primer cap de setmana ens hem dedicat a provar tots els gadgets i accessoris, veure com funciona tot, llegir-nos tots els manuals i repassar tots els comandaments (bombes, nevera, boiler, cuina, tetfhord, etc). Per la nostra circumstància (família urbanita sense segona residència ni espai disponible) l’opció més còmoda era entrar en un càmping: mentre la Montse i jo revisàvem tot allò revisable, els nens anaven a la seva bola.
Consells? Per exemple, criteris que jo aplico a l’hora d’escollir un càmping: vigilo la mobilitat al seu interior ( l’alçada de les branques, tamany de parcel•les i accessibilitat a elles...que no hagis de fer 115 maniobres abans d’estacionar-la correctament ), també m’asseguro que tingui àrea d’autocaravanes i també comprovo que estigui en un municipi que no sigui torracollons en això de les autocaravanes (verbigràcia: Sitges, Blanes, Torroella-L’Estartit, etc ). I ull! són criteris meus, personals.
Salutacions i no et tallis preguntant.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26670

Jo també penso que el primer cap de setmana és millor a cámping, donsc necesitareu temps per llegir, colocar... etc... o bé anar a un lloc fitxe sense bellugr-vos, no sé d´on sou, però potser el delta, ja que si anue a un àrea o lloc , els nens s´avorriran ....

Re: Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26698

Som de Sabadell.
El que dieu, és també el que hem pensat, el primer finde, anirem a camping, a provar tots els estris del vehicle i a inspeccionar-lo a fons.
Hem cregut d´anar a un camping de platja per Girona, nosaltres som de muntanya, i no hem estat mai a un camping de platja.
volem un camping ampli i còmode, ja sabeu, no tindré encara, les mides preses a l´ AC. També em pensat que sigui un camping de 1ª, en que tingui tot les serveis, vuidar diposits etc.

m´en podeu recomanar algún??????

Re: Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26716

Camping Las Palmeras. prop de Tarrgona. Tens la platja a tocar el càmping.

Ostres , ara que ho penso... no sé on té per biuidar, jo vaig anar-hi amb la cv....però segur que en té.
A més , al pont de maig es fa una trobada, no sé si ja la tindreu per llavors.

Re: Hola a tothom, soc nou i necessito algún consell. fa 18 anys 3 mesos #26717

Camping Las Palmeras. prop de Tarrgona. Tens la platja a tocar el càmping.

Ostres , ara que ho penso... no sé on té per biuidar, jo vaig anar-hi amb la cv....però segur que en té.
A més , al pont de maig es fa una trobada, no sé si ja la tindreu per llavors.

Doncs segurament pel pont de 1 demaig encara no la tindrem, seguirem esperant.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12