|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquesta és la nova: a Cunit ja no és possible estacionar autocaravanes. Un altre poble que s'afegeix a aquesta persecució ridícula contra els nostres vehicles.
Ja tinc preparada la instància, però em sembla que no tindrà cap efecte. I potser que aquesta prohibició comenci una cadena d'altres semblants a les poblacions dels voltants.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
explico en un altre fil que es fa necesari presentar una queixa a l'oficina de turisme de la poblacio, aixo va directe a la Generalitat, i quantes mes millor
Salutacions |
|
|
Després d'una entrevista amb el regidor de Via Publica de Cunit més els e-mails que ha rebut li han fet reconèixer que s'havien equivocat i que rectificaran els senyals. Estarem atents a veure si és veritat.
|
|
|
Esperarem a veure els resultats finals.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Molt bè Jose Manuel per les gestions realitzades. A veure si es veritat i canvíen la seva actitut.
Una abraçada a la Pepi i a l´Eduardo |
|
|
Molt bé José Manuel, Esperem que arribi a bon port les gestions fetes i que facin marxa enrrere
subefotos.com/ver/?cee411e38b6f72c0a4536550bd2f2a29o.jpg Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Aquesta és la foto que vaig fer jo i que volia incloure aquí. A data d'avui encara no han canviat els senyals. Hola, Cala, records per a la Sílvia i els nens.
|
|
|
|
|